KREIRAM SPLET

Pozdravljeni! Sem študentka 1. letnika razrednega pouka na Pedagoški fakulteti v Ljubljani. Študij raztednega pouka je bil sicer moja druga izbira pri vpisu na fakulteto, kjub temu, pa sem dobila občutek, da bo to pravi poklic zame.

Skozi vsa leta šolanja je IKT tehnologija vedno v večji meri postaja del mojega vsakdana, zato imam precej izkušenj z le tem. Kjub temu, pa vem, da moje znanje ni tako podrobno, zato mi predmet IKT v izobraževanju ponuja priložnost, da moje znanje nadgradim. Do sedaj sem največ uporabljala programe Office 365 (PowerPoint, Word in Excel). Te programe smo uporabljali tako v osnovni kot v srednji šoli. V veliki meri sem v času gimnazije uporabljala tudi Mentimeter in Kahoot. V času osnovne šole smo uporabljali Lo.Polis, eAsistent pa je bil glavni postal komunikacije v srednji šoli.

Image by Free-Photos from Pixabay

This work by Free-Photos is licensed under CC BY 4.0

Image by StartupStockPhotos from Pixabay

This work by StartupStockPhotos is licensed under CC BY 4.0

V zadnjem letu smo šele prepoznali, kako veliko vlogo IKT tehnologija igra v šolstvu. Tudi mi, bodoči učitelji, smo se morali skoraj čez noč naučiti njene uporabi. Olajšala nam je vsakodnevno delo in komunikacijo s profesorji. Dandanes je potreba po uporabi IKT tehnologije neizogljiva, zato smo lahko veseli, da odraščamo v tej dobi. Meni, kot bodoči učiteljici, bo IKT tahnologija v pomoč pri pripravi učne ure,kjer si lahko pomagam s Power Point predstavitvijo, saj otrokom omogoča boljšo vizualizacijo učne snovi. Kot ponovitev pred ocenjevanji si najlažje pomagamo s programi kot so Mentimeter, Kahoot in Quizizz. Tako kot učitelj nemudoma dobim povratno informacijo o znanju med učenci, hkrati pa je uporaba takih programov učencem zelo zanimivo in spodbudno. Sama se še spomnim dnevnikov v fizični obliki, ki so jih učitelji prenašali iz razreda v razred, danes pa so vsi podatki zbrani v programih kot so Lo.Polis, eAsistent. Njihova uporaba je lažja, se ne uničijo in vnesene podatke lahko učitelj kadarkoli popravi in sprmeni. Vse to in še več nam ponuja IKT tehnologija, ki pa se iz dneva v dan razvija.

Licenca Creative Commons
To delo je objavljeno pod licenco Creative Commons Priznanje avtorstva 4.0 Mednarodna.

REFLEKSIJA IN SAMOVREDNOTENJE

  1. Kaj sem se novega naučil/a v tem projektu?– Ker naša genaracija odrašča v času največjih tehnoloških napredkov, včasih pozabimi, da so se vsi naši predhodniki vseh IKT znanj morali dodatno naučiti, nam pa so ta znanja postopoma predstavljena in z njimi rastemo. Ta naloga je v meni zdubilatako razmišljanje.
  2. Če bi imel/a več časa, bi dodal/a, spremenil/a, izboljšal/a …– Bolj bi se poglobila in premišljevala o vseh pogramih katere sem že uporabljala, kajti zgoraj naštetei so le neka peščica programov med vsemi, kateri so mi bili že predstavljeni.
  3. Kateremu delu si posvetil/a največ časa in zakaj?– Največ časa sem posvetila delu, kjer sem razlagala pomen IKT tehnologije pri poklicu učitelja, saj se mi je ta tema zdela pomembna.
  4. Kako ocenjuješ svoje delo glede na dan kriterij ocenjevanja?– Upoštevala sem vse kriterje in v nalogo vključila vse zahtevane točke, zato menim, da je naloga dobro opravljena.
  5. Kje in kako bom lahko pridobljeno znanje uporabil/a tekom študija in na svoji poklicni poti?– Celotna naloga je neposredno povezana z mojih bodočim poklicem, zato je naloga zelo primerna in uporabna. Nikoli ni odveč, da se ne prihodnost pripraviš že zdaj.
  6. Kaj mi je bilo pri projektu najljubše in kaj najmanj?– Najboljši del se mi je zdel tisti, kjer smo predstavljali vse nam že znane programe, saj nikoli prej nisem pomislila, da je toliko programov, ki jih znam uporabiti. Manj mi je bila ušeč moja predstavitev, saj sem seveda morala paziti da ne razkrijem svoje identitete.
  7. Kaj bi spremenil v definiciji projekta, da bi bil boljši?– Naloga se mi je zdela smiselno zastavljena, ne bi nič spreminjala.

Avtorica: Ema Lapajne

Mentorica: mag. Alenka Žerovnik

Nosilka predmeta: dr. Irena Nančovska Šerbec

Predmet: infromacijsko-komunikacijske tehnologije v izobraževanju

Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta

Razredni pouk, 1. letnik

Datum: 9.06.2021

Kreiram splet by Ema Lapajne is licensed under CC BY 4.0

(Skupno 48 obiskov, današnjih obiskov 1)

Morda vam bo všeč tudi...

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

Dostopnost