4. projektna naloga: Interaktivna multimedijska predstavitev
Predstavitev se nanaša na temo o spletnem bontonu – konkretneje o pravilih obnašanja med videokonferenco. Navodila so namenjena učencem v osnovni šoli z namenom, da bi spletne učne ure potekale čim bolj gladko in bi učenci lahko od njih odnesli največ.
Več o spletnem bontonu za osnovnošolce (pa tudi starejše) si lahko preberete tukaj.
Posnetek sem naredila s programom Canva, ki mi poleg urejanja drsnic omogoča tudi snemanje sprotne razlage. Tako sem slikicama iz Pixabaya dodala še avdio komponento. Končni izdelek sem izvozila v formatu mp4, nato sem posnetku Zvočno podlago v ozadju dodala s programom Shotcut.
Samoevalvacija
Kaj sem se novega naučil/a v tem projektu?
Predvsem sem se s tem projektom znebila strahu pred tem, da posnamem nek video, ki bi bil dejansko uporaben. zame je bil ves zalogaj precej kompleksen glede zahtevanih parametrov. Kar nekajkrat sem projekt izbrisala, začela znova in popravljala.
Če bi imel/a več časa, bi dodal/a, spremenil/a, izboljšal/a …
gotovo bi dodala še kakšno zanimivo interaktivno nalogo ali stvar obogatila še s kakšno animacijo, sličico ali povezavo na dodatne razlage, aktivnosti.
Kateremu delu si posvetil/a največ časa in zakaj?
največ časa sem posvetila samemu oblikovanju nalog, besedilu in snemanju razlage ob predstavitvi in še vedno bil lahko kaj izboljšala… Pred začetkom pa je veliko časa zahtevalo ponovno pregledovanje vseh video vodičev, saj je od vaj minilo precej časa in so se nekatere informacije zgubile. Tudi urejanje s Shotcut sem morala zopet malce obnoviti, preden sem uspela video urediti.
Kako ocenjuješ svoje delo glede na dan kriterij ocenjevanja?
Mislim, da sem upoštevala vse dane pogoje, le sličico sem na koncu dala iz Pixabay, ker mi lastna nekako ni več pasala v kontekst. Sem jo pa zato uporabila že prej pri infografiki. manjka le GIF animacija, za katero sem dolgo razmišljala, kam naj jo umestim in kakšna sploh naj bo, pa nikakor nisem dobila dobre ideje. Glede na to, da so že prehodi med drsnicami animirani, se mi je vseeno zdelo preveč in sem sklenila upoštevati vaš napotek iz kreiranja infografike glede načela “manj je več”. Izdelek je po mojem mnenju korekten, je pa seveda videti, da je na nivoju začetnika in mi manjka še precej vaje do bolj profesionalnih videov.
Kje in kako bom lahko pridobljeno znanje uporabil/a tekom študija in na svoji poklicni poti?
Želela bi si, da bi vse to znala že lani, ko sem videe z razlago za učence snemala kar s svojim telefonom in so bili zato bistveno manj kakovostni in manj urejeni. Zato sem vesela, da sem se tudi v tem izobrazila in verjamem, da mi bo v naslednjem šolskem letu prišlo še kako prav. Seveda se z vsem tem nizajo tudi moje IKT kompetence v življenjepisu, kar je seveda tudi zelo dobrodošlo.
Kaj mi je bilo pri projektu najljubše in kaj najmanj?
Ponovila bom odgovor iz prejšnjih dveh nalog- najmanj mi je bilo všeč, da si nisem mogla sama izbrati svoje teme, najbolj všeč pa mi je občutek ob koncu projektne naloge, ko vidim, kakšen izdelek sem uspela narediti samostojno (za kar še lani nisem vedela, kako bi se sploh česa takega lotila).
Kaj bi spremenil v definiciji projekta, da bi bil boljši?
Pravzaprav se mi zdi, da je dobro, da je projekt tako zahteven z vidika tega, kaj vse mora predstavitev vsebovati, pa čeprav mi je v začetku to povzročalo preglavice – le tako lahko napredujemo.
Viri:
Avtorica: Deda_sis
Mentorica: mag. Alenka Žerovnik
Nosilka predmeta: dr. Irena Nančovska Šerbec
Predmet: Informacijske-komunikacijske tehnologije v izobraževanju
Pedagoška fakulteta Univerze v Ljubljani; Oddelek za razredni pouk; 1. letnik
Datum: 15. 8. 2021
Nasveti za videokonferenco za učence by Deda_sis is licensed under CC BY 4.0