KREIRAM SPLET

Kdo sem?

To je za marsikoga težko vprašanje, ki potrebuje veliko razmisleka in iskanja samega sebe, a meni se zdi, da sem to fazo svojega življenja prestal. Ko pomislim, kdo sem, je prva stvar, ki se je zavem, to da sem zgovoren fant, z zanimanji za zelo različne teme, ter nekdo, ki ima na temo, ki ga zanima, tudi zelo močna in nekompromisna menja. Pomislim, da sem nekdo, ki se v življenju, trudi biti najboljši sin, prijatelj, trener, učitelj,… po mojih najboljših zmožnostih.

Ravno zato, se veselim postati učitelj, saj hočem svoje izkušnje in znanje, najboljše, kar se da, prenašati na svoje bodoče učence, in iz njih narediti uspešne osebe, ki bodo lahko cvetele v naši družbi.

Class, Classroom, Teacher, Burma, Students, Cartoon

This work is marked with CC0 1.0 Universal

Uporaba IKT tehnologije sodobnem času

V sodobni družbi, se potreba po znanju IKT tehnologije vedno bolj povečuje. Postala je nepogrešljiv našega življenja, pa naj bo to v službi, ali pa v prostem času.

Prvi družinski računalnik smo dobili, ko sem bil v prvem razredu. Na začetku, mi sam računalnik, ni bil nič več, kot le zabava, a ob odraščanju skozi razrede osnovne šole, sem doumel, da računalnika ne bom potreboval le za igrice, temveč tudi vedno več za potrebe šole. Z začetkom epidemije, pa je osebni računalnik postal nepogrešljiva stvar, saj v bistvu delamo skoraj celotno fakulteto preko računalnika, prav tako pa je samo druženje med karanteno z računalnikom olajšano. Še najbolj pa od IKT tehnologije uporabljam sam telefon, preko katerega komuniciram s prijatelji, najbolj iz med vsega pa uporabljam iTunes, ki je nepogrešljiva aplikacija v mojem življenju.

Uporaba IKT tehnologije v šolstvu po mojem mnenju ni zadostna, to se je predvsem pokazalo v času karantene, ko je bilo kar naenkrat presedlati na pouk preko računalnikov, tablic, telefonov,… Poudarek na informatiki je minimalen, edini stik, ki sem ga imel z njo je bil v 1. in 4. letniku gimnazije, pa še tam smo se naučili uporabljati le Word, Excel,… Upam, da se bo v bližnji prihodnosti to spremenilo, saj je IKT postal nepogrešljiv del skoraj vseh zaposlitev, kar pa se bo tudi stopnjevalo in se bo od bodočih delavcev zahtevalo dobro znanje IKT-ja.

Hacking, Cyber, Hacker, Crime, Security, Internet

This work is marked with CC0 1.0 Universal

S samo razširitvijo IKT pouka, pa se seveda pojavljajo tudi nevarnosti. Predvsem pri mlajših učencih, ki so lahek plen za spletne prevarante, ter plenilce, ki na spletu niso z dobrim namenom, zato se bom kot učitelj predvsem trudil, da bodo otroci na področju spleta dobro obveščeni o njegovih pasteh.

Refleksija in samovrednotenje

Prva projektna naloga, je bila zelo dobro zastavljena, saj nam je dala osnove, ki so potrebne za vsakega posameznika ki želi kreirati na spletu. Bolj podrobno sem spoznal Arnes Splet, dodajati oznake, ter o pomenu CC licenc, ki so danes osnova spletnega kreiranja. Spoznal sem tudi stran Pixabay, ki mi omogoča iskanje slik, za katere vem, kakšno avtorsko zaščito imajo. Največ časa sem porabil za razmislek o uporabi IKT danes in v šolstvu, saj mislim, da imamo na tem področju, kot družba in država. Samo znanje mi bo prav prišlo v prihodnosti, saj bom znal ustrezno zaščititi svoje avtorsko delo, da ne bi bilo kasnejših težav s tako imenovanim “copy rights”. Z izvedbo same naloge sem bil zadovoljen, prav tako pa mi ni vzela preveč časa.

Avtor: Zup

Mentorica: mag. Alenka Žerovnik

Nosilka predmeta: dr. Irena Nančovska Šerbec

Predmet: informacijsko-komunikacijske tehnologije v izobraževanju

Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta

Razredni pouk, 1. letnik

Datum: 16. 8. 2021

(Skupno 8 obiskov, današnjih obiskov 1)

Morda vam bo všeč tudi...

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

Dostopnost