KREIRAM SPLET

NEKAJ O MENI

Sem Klavdija Seršen Gabrovec in živim v okolici Ljubljane. Pred študijem na Pedagoški fakulteti, sem svoje izobraževanje končala na Gimnaziji Šentvid. Zelo rada se ukvarjam s športom. Polovico svojega življenja sem trenirala hip-hop. Obožujem pokušati novo hrano in zelo rada potujem po svetu, še posebej po prestolnicah.

DOSEDANJE IZKUŠNJE Z IKT

IKT me v današnjem svetu spremlja že celo življenje. V osnovni šoli sem se naprej srečala z telefonom, ki mi je omogočil komuniciranje in brskanje po spletu. Da pa je bilo brskanje po interentu lažje, sem za to uporabljala internet.

Največ tehnologije uporabljam ravno za šolske namene, kjer pišem različne seminarske naloge (Microsoft Word), izdelujem powerpointe za prestavitve (Microsoft PowerPoint), pri izdelovanju skupinskih nalog, skupaj z sošolkami uporabljamo Google Drive, da pa moje življenje ob tehnologiji ne temelji samo na šoli. Rada ob prostem času pogledam tudi na družabna omrežja kot so npr. Instagram, Facebook, Tik Tok, Snapchat…

V gimnaziji smo se prvič soočili z delom na daljavo, ki je pokazal, da je IKT pomemben oziroma v tem času ključen. Brez uporabe IKT-ja se med zaprtjem države ne bi mogli sporazumevati in pridobivati znanja. Pouk ne bi mogel potekati. Prisotne so bile avdio in videokonference ter različne oblike programskih oprem, ki so se razvile (Zoom, Mc Teams..) Obenem pa smo morali tudi sami sodelovati in oddajati določene naloge na Arnes učilnice. Menim, da je velik premik naredil ravno čas med karanteno, ko so se ljudje (predvsem starejši) začeli zavedati pomembnosti IKT-ja.

Sedaj si res težko predstavljam svet brez interenta, saj nam ponudi veliko novega in tudi koristnega znanja, ki ga lahko poiščemo takoj.

POMEN IKT V ŠOLI ZA NADALJNE ŽIVLJENJE

Poklic učitelja je za otroke ključen prispevek za nadaljne življenje. Učitelji so prvi, ki morajo dobro pripraviti in pomagati učencem na nekoč njihovi samostojni poti, zato je način kako učitelj predstavi oziroma poda neko novo snov, pomembna. IKT je tako lahko zelo velika pomoč pri kakovostem učenju in pouku. Omogoči lahko večjo kreativnost, interaktivnost in najbolj pomembno vizualizacijo, saj je manjšim učencem to zelo pomembno (pri tem si lahko zapomnijo več).

Nekaj idej, ki bi jim mogoče nekoč želela uvesti sama:

Pri učencih bi bile pomembne dopolnilne ure, ki pa ne bi potekale samo v živo, vendar tudi na daljavo ena na ena, tako bi bili učenci bolj samozavestni in pripravljeni vprašati, nekatera vprašanja, ki jih pred sošolci ne bi želeli.

Različna skupinska dela so lahko za učence zanimiva, če so ustvarjena na pravi način. Ob tem bi želela, da učenci svoje vire iščejo preko interneta in ustvarjajo na Slikarju (predvsem za mlajše učence).

Pri starejših učencim začenja biti pomembno občasno samostojno delo, kjer pa ima ključno vlogo učitelj z svojimi konkretnimi in dovolj natančnimi navodili. Pri tem se lahko posname z kratkimi videi in majnšimi interaktivni vajami preko interneta.

Ko bi bili učenci že spretnejši bi od njih želela, da bi kdaj skupaj na računalnikih preverili njihova znanja s pomočjo različnih aplikacij (Kahoot..) ob tem bi se zabavali in vadili znanje IKT.

Pri tem pa ne smem pozabiti na komunikacijo s starši, ki je zelo pomembna ( e-asistent, gmail…). Pri tem bi bili starši seznanjeni z vsemi podrobnostmi in novostmi.

IKT je lahko ključen dejavnik pri učenju, vendar pa je lahko tudi nevaren oziroma pri otrocih uporabljen v veliki meri, zato je potrebno otroke spomniti, da obstaja svet tudi zunaj računalnika. Spodaj je prikazana slika, kot spomin da je narava lahko enako lepa ali še bolj, kot notranjost neke sobe z računalnikom.

Nature by Klavdija is licensed under CC BY-NC-SA 4.0

REFLEKSIJA

Projektna naloga mi je podala veliko novega znanja, glede “kreiranja spleta”. Naučila sem se podati licenco na sliko ter prvič opazila, da ima vsaka slika določeno dovoljenje. Ob pisanju pa sem razmišljala veliko o uporabi IKT-ja. Največ časa sem posvetila predvsem pisanju besedila, predvsem svojim izkušnjam z IKT, saj nikoli nisem razmišljala o tem. Če bi si vzela več časa bi se bolj posvetila odstavku, kjer sem pisala o pomenu IKT v šoli, saj menim da je veliko več idej, ki bi jih lahko uporabila. Najbolj pa mi je bilo všeč predvsem iskanje slike za objavo, saj sem bila lahko pri tem kreativna.

Definicija projektne naloge se mi je zdela zelo dobro nastavljena, saj sem vse dobro razumela. Navodila niso bila težka in zelo dobro razložena, predvsem je bil v pomoč video za označitev slikovnega gradiva z ustrezno licenco. Pridobljeno znanje mi bo uporabno predvsem v šoli za dodajanje slikovnega gradiva (z licenco) v različne powerpointe.

(Skupno 37 obiskov, današnjih obiskov 1)

Morda vam bo všeč tudi...

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

Dostopnost