3. projektna naloga: INTERAKTIVNA MULTIMEDIJSKA PREDSTAVITEV


Interaktivni video o varnosti na spletu by Nika Bjelajac Vlašič is licensed under CC BY-NC-ND 4.0

Videoposnetek, ki sem ga ustvarila, služi kot manjši priročnik, ker vsebuje nekaj osnovnih napotkov za varno rabo interneta in zaščito zasebnosti. Videoposnetek je namenjen tako otrokom, kot odraslim, predvsem pa je najbolj dobrodošel tisti starostni skupini, ki te napotke najbolj potrebuje. Videoposnetek sestoji iz nekaj krajših nalog, ki predstavljajo sprostitev in zabavo ob učenju. Hkrati pa utrjevanju snovi. 

Namen videoposnetka je seznaniti tisto skupino ljudi, ki teh informacij do sedaj še niso prejeli. Vsekakor pa je ponovitev znanja o takih splošnih temah vedno dobrodošla. Objava naj bi se naslanjala predvsem na tiste posameznike, ki se srečujejo z vsakodnevnimi pritiski glede ‘popolnosti’ na spletu. Internet je lahko čudovita stvar, a hkrati je potrebno paziti na mnoge nevarnosti. Tako se otroci ob interaktivnem videu naučijo o varovanju osebnih podatkov, lokacije ipd. Če bi se slučajno kdaj znašli v enaki ali pa podobni situaciji, verjamem, da bi večina znala pravilno postopati. 

Kako pa je potekala sama izdelava videoposnetka … Najprej sem v programu Powerpoint oblikovala drsnice in ker nisem znala izvoziti datoteke kot mp4 format, sem začela delati isto predstavitev na programu Canva. Na drsnicah sem uporabljala različne sloge, barve, obliko in velikost črk, ter se poigravala s sličicami. V predstavitev sem vključila tudi moje slike, ki sem jih predelala v programu Photoscape (rastrska grafika). Ker je Canva ponujala možnost glasbene podlage, sem pred izvozom datoteke dodala še zvočno podlago z naslovom: If I could fly (ime avtorja ne najdem, piše pa, da je delo dovoljeno za kopiranje in spreminjanje). Vsebino drsnic sem črpala predvsem iz spletne strani Safe.si

Ko sem izvozila videoposnetek sem začela z urejanjem v Arnesovem programu H5P Content, ki se nahaja na spletišču: razredniikt. Ker sem se prepozno spomnila, in nisem znala več vmestiti avdio dela v H5P Content, je moja predstavitev brez zvočnega dela. Če pa bi uspela urediti še zvočni del, bi ga posnela s pomočjo programa Shortcut. Naloge za utrjevanje na drsnicah sem naredila tudi s pomočjo Arnesovega H5P Content programa.


REFLEKSIJA

Tudi v tem projektu sem se naučila veliko novih stvari. Če bi imela več časa bi se vsekakor bolj spustila v eno samo vsebino, jo bolj ponotranjila in o njej veliko več napisala in govorila. Je definitivno ena izmed nalog, ki mi je vzela največ časa in psihičnega truda, ker se je bilo potrebno naučiti veliko novih stvari, ki jih do sedaj še nisem poznala. 

Današnje delo bi ocenila z neko vmesno oceno. Nisem najbolj zadovoljna, nisem pa tudi razočarana. Menim, da bi lahko veliko bolje izpopolnila vsako izmed zgoraj naštetih točk. 

Pridobljeno znanje bom tekom študija in poklicne poti lahko veliko uporabljala pri pouku, ko bom otrokom sestavljala naloge, kvize, vprašanja ipd. 

V tem projektu nisem imela najljubše in najmanj ljubše stvari, ki bi jo počela, ker se je vse odvijalo okoli iste stvari – izdelave videoposnetka. V definiciji projekta pa ne bi spreminjala nič. Hvaležna sem za uporabno znanje in veščine, ki sem jih s tem projektom pridobila. Veselim se uporabe novega znanja tudi v bodoče.


Avtor: Nika Bjelajac Vlašič 

Mentorica: asist. dr. Alenka Žerovnik

Nosilka predmeta: doc. dr. Irena Nančovska Šerbec

Predmet: Informacijsko komunikacijske tehnologije v izobraževanju 

Fakulteta: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta

Smer: Razrednik pouk, 1. letnik 

Datum: junij 2022

(Skupno 49 obiskov, današnjih obiskov 1)

Morda vam bo všeč tudi...

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

Dostopnost