2. projektna naloga (RASTRSKA IN VEKTORSKA GRAFIKA)

Pri drugi projektni nalogi smo morali v prvem delu obdelati dve fotografiji, ki smo jih naredili sami. Pri tem smo uporabili program Photoscape X. V drugem delu naloge pa smo morali ustvariti svojo vektorsko grafiko, za kar smo uporabili program Inkscape. Vse grafike so se morale navezovati na temo, ki smo si jo izbrali. Med temami, ki smo jih dobili na izbiro, sem izbrala Varnost – Varovanje osebnih podatkov in osebnosti. Slike v tem prispevku bodo torej temeljile na omenjeni temi.

RASTRSKA GRAFIKA:

Pri rastrski grafiki, sem se pri obdelovanju odločila za temo varovanja podatkov in spoštovanja odločitev ostalih.

Prva fotografija:

rastrska grafika by Kabinet is licensed under CC BY-NC-SA 4.0

Fotografija po obdelavi:

Obdelana fotografija by Kabinet is licensed under CC BY-NC-SA 4.0

Potek obdelave fotografije:

  • Najprej sem s funkcijo crop obrezala sliko in ji dodala okvir s funkcijo frame.

1.korak by Kabinet is licensed under CC BY-NC-SA 4.0

  • Za tem sem s funkcijo frame dodala okvir, nato pa sem dodala še napis s funkcijama insert in text.

2. in 3. korak by Kabinet is licensed under CC BY-NC-SA 4.0

  • Na koncu sem še nekoliko spremenila kontrast, nasičenost, svetlost na funkciji color, in izdelek je bil končan.

4. korak by Kabinet is licensed under CC BY-NC-SA 4.0

Druga fotografija pred obdelavo:

rastrska grafika 2 by Kabinet is licensed under CC BY-NC-SA 4.0

Druga fotografija po obdelavi:

rastrska grafika 2 po obdelavi by Kabinet is licensed under CC BY-NC-SA 4.0

VEKTORSKA GRAFIKA:

Pri vektorski grafiki, sem se odločila narediti grafiko, ki temelji na enem od pravil spletnega bontona, in sicer: Česar ne bi rekel v živo, ne tipkaj online.

vektorska grafika by Kabinet is licensed under CC BY-NC-SA 4.0

Potek nastanka vektorske grafike:

  • Najprej sem s pomočjo funkcije create rectangels and squares zrisala 2 pravokotnika (enega malo večjega in ga obarvala s črno in drugega manjšega in ga obarvala sivo). Manjšega sem postavila v večjega, da ta predstavlja zaslon telefona.

1. korak vektorska grafika by Kabinet is licensed under CC BY-NC-SA 4.0

  • Nato sem s pomočjo funkcije create circles, ellipses and arcs naredila krog, ki predstavlja tipko na telefonu in jo pustila črno, le obrobljeno z belo. Tudi robove prvotnega pravokotnika sem zaobila s pomočjo funkcije make selected nodes smooth.

2. korak vektorska grafika by Kabinet is licensed under CC BY-NC-SA 4.0

  • Naslednja stvar, ki sem jo dodala je oblaček za besedilo, ki sem ga naredila s funkcijo draw bezier curves and straight lines. Ta oblaček sem nato 2x podvojila in enega obrnila v drugo smer.

3. korak vektorska grafika by Kabinet is licensed under CC BY-NC-SA 4.0

  • Vnaslednjem koraku sem dodala besedilo v oblačke, in sicer s funkcijo create and edit text objects. Prav tako pa sem zadnjemu oblačku dodalaa še siv križec, ki sem ga ustvarila s pomočjo funkcije draw bezier curves and straight lines.

4. korak vektorska grafika by Kabinet is licensed under CC BY-NC-SA 4.0

  • Na koncu sem dodala še tekst nad grafiko, katerega sem prav tako dodala s pomočjo funkcije create and edit text objects.

5. korak vektorska grafika by Kabinet is licensed under CC BY-NC-SA 4.0

Po opisanem postopku sem prišla do svoje avtorske vektorske grafike, ki torej temelji na pravilu spletnega bontona.

REFLEKSIJA IN SAMOVREDNOTENJE:

Kaj sem se novega naučil/a v tem projektu? Pri projektu sem se naučila uporabe dveh novih programov: Inkscape in Photoscape X. Ker ju še nisem uporabljala, mi je bilo vse zelo novo, še posebaj izdelovanje vektorske grafike.

Če bi imel/a več časa, bi dodal/a, spremenil/a, izboljšal/a … Po mojem mnenju sem zajela stvari, ki so bile pomembne pri tej nalogi, tako da spreminjala ne bi veliko.


Kateremu delu si posvetil/a največ časa in zakaj? Največ časa sem porabila za izdelavo vektorskih grafik, saj sem se s tem srečala prvič v življenju. Za to sem rabila več časa tudi zaradi tehničnih težav na faksu, zaradi katerih žal nismo mogli sami poskusiti slediti korakom že v učilnici s profesorico. Tu bi pohvalila delo profesorice, saj je uro kljub težavam odlično izpeljala, seveda pa nam je bil v pomoč tudi njen videoposnetek, ki zajema vsak korak posebaj.


Kako ocenjuješ svoje delo glede na dan kriterij ocenjevanja? Sledila sem navodilom, zato menim, da bi moralo moje delo usrezati kriterijem.


Kje in kako bom lahko pridobljeno znanje uporabil/a tekom študija in na svoji poklicni poti? Pridobljeno znanje mi bo lahko dobro koristilo že pri različnih PowerPoijntovih predstavitvah, kjer bodo moje slike prevelike in jih bom po te nalogi znala sama skrčiti, da bo še vedno dovolj dobra vidljivost. Kar se tiče študija, pa mi bo to prav prišlo tudi pri sestavljanju mojih učnih ur. Seveda prav pride tudi možnost dodajanja napisa na slike in možnost ustvarjanja svoje avtorske vektorske grafike.


Kaj mi je bilo pri projektu najljubše in kaj najmanj? Najljubše mi je bilo izdelovanje vektorske grafike, saj si lahko vse naredil kakor si sam želel in nisi bil na nič vezan, je bil pa to po drugi strani zame tudi največji izziv, saj je bilo to vse na novo.

Kaj bi spremenil v definiciji projekta, da bi bil boljši? Projekt mi je bil zanimiv in ga ne bi spreminjala, saj se mi zdi, da nam bodo te stvari prišle prav.

(Skupno 61 obiskov, današnjih obiskov 1)

Morda vam bo všeč tudi...

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

Dostopnost