Nn in IKT
V prostem času se najraje ukvarjam z različnimi športi, največ časa pa namenim atletiki. Atletika je športna panoga, ki je sestavljena iz različnih športnih disciplin. Te se delijo v tri večje skupine: mete, skoke in teke. Od naštetega imam najraje teke, natančneje šprinte, v katerih tudi občasno tekmujem. Atletika je pretežno individualen šport, saj so edine ekipna discipline štafete. Večina tekmovanj in treningov atletov poteka na atletskih stadionih, ki jih najemo v skoraj vsakem večjem kraju. Atletski stadioni so praviloma ovalne oblike, dolgi 400 metrov ter pokriti s tartanom, na sredini stadiona pa je travnata površina, primerna za mete različnih orodij. Več o atletki si lahko preberete na naslednji spletni strani: https://sl.wikipedia.org/wiki/Atletika.
Atletski stadion by Nn is licensed under CC BY-NC-SA 4.0
Kljub temu da sem rada v naravi, pa se uporabi informacijo-komunikacijskih tehnologij ne morem izogniti, saj me že od malih nog spremljajo skoraj povsod. Najpogosteje uporabljam pametni telefon, ki ga imam vedno pri sebi. Uporabljam ga za pogovarjanje, fotografiranje, socialna omrežja, poslušanje glasbe in izobraževanje. Imam pa ga tudi namesto budilke, planerja, beležke in kalkulatorja. Ker lahko večino stvari, ki me zanimajo, dobim na telefonu, računalnik uporabljam redkeje. Prav mi pride predvsem pri pisanju kakšnih daljših besedil, na primer seminarskih nalog. Izumi na področju informacijo-komunikacijske tehnologije pa so poleg že omenjenega še na primer radio, televizija in internet. Zavedam se, da je internet močno spremenil življenja posameznikov, čeprav se časov brez njega ne spomnim.
Tudi načini poučevanja so se s hitrim razvojem informacijo-komunikacijske tehnologije spremenili. Danes pri poučevanju uporabljamo tudi računalnike, projektorje, interaktivne table, marsikatera osnovna šola pa ima že svoje tablice. S pomočjo teh tehnologij poteka učenje bolj kakovostno, saj si učenci slike in videoposnetke določenih pojavov lahko pogledajo v razredu s pomočjo projekcije, to pa izboljša njihovo razumevanje in vpliva na kakovost pomnjenja. Ena izmed prednosti poučevanja z informacijo-komunikacijsko tehnologijo pa je tudi povečanje interaktivnosti. Učenec se lahko na primer snovi nauči z ogledom interaktivnega videoposnetka, kar bo verjetno bolj učinkovito, kot če bi si ogledal le posnetek. Informacijo-komunikacijske tehnologije pa pridejo zelo prav tudi pri učni individualizaciji in diferenciaciji ter pri pregledovanju nalog. Informacijo-komunikacijska tehnologija je torej tako pri poučevanju kot tudi v vsakdanjem življenju zelo pomembna.
REFLEKSIJA IN SAMOVREDNOTENJE
V tem projektu sem se naučila ustvarjati objave v Arnes spletu in kako se v njih doda besedilo, sliko ter zunanjo povezavo. Ponovila sem tudi, kaj vse predstavlja informacijo-komunikacijsko tehnologijo. Če bi imela več časa, bi se o uporabi informacijo-komunikacijski tehnologij tako v vsakdanjem življenju kot tudi pri poučevanju še bolj razpisala, saj nas obdajajo na vsakem koraku. Kljub temu sem si za pisanje besedila in razmislek o tem, kaj bom napisala vzela največ časa in sem s svojim besedilom zadovoljna. Menim, da sem v projektni nalogi zajela vse potrebno ter da mi bo pridobljeno znanje tekom študija in na poklicni poti koristilo. Ustvarjanje objav mi bo lahko koristilo predvsem, ko bom želela z javnostjo deliti kakšne informacije, različni načini uporabe informacijo-komunikacijske tehnologije pa mi bodo prišli vedno prav, saj nam tehnologija lahko olajša življenje. Projekt mi je bil v celoti všeč in zdi se mi, da ga ne bi bilo treba spreminjati. Najmanj mi je bilo všeč, da si, dokler naloge nisem začela izdelovati, nisem točno predstavljala, kaj se bo od mene pričakovalo in sem zato tako dolgo odlašala, najbolj mi je pa bilo všeč, da na koncu naloge nastane nek izdelek.
Nn in IKT by Nn is licensed under CC BY-NC-SA 4.0