Sejanje fižola

2. razred, spoznavanje okolja

TEMATSKI SKLOP: Živa bitja

Učni cilji:

  • učenci znajo dokazati, da rastline potrebujejo za življenje zlasti zrak, vodo z rudninskimi snovmi in svetlobo,
  • razumejo, da rastline gojimo za hrano (polje in vrt)

Učni načrt si lahko ogledate tukaj.

Ministrstvo RS za šolstvo in šport, Zavod RS za šolstvo. (2011). Program osnovna šola, spoznavanje okolja, učni načrt. https://www.gov.si/assets/ministrstva/MVI/Dokumenti/Osnovna-sola/Ucni-nacrti/obvezni/UN_spoznavanje_okolja_pop.pdf

Sejanje fižola by Kolega is licensed under CC BY-NC-SA 4.0

Refleksija in samovrednotenje

Tretja projektna naloga je bila namenjena ustvarjanju izobraževalnega videa. Ko sem se lotil snemanja, sem se osredotočil bolj na estetiko kot pa jasnost sporočila. Rezultat je zato usklajen z glasbo s pogosto menjavo kadrov. Smešno mi je, da sem za stabilizacijo snemanja uporabil kar notno stojalo, ki je svoje delo opravilo zelo dobro. S programsko opremo sem se seznanil preko navodil na spletni strani YouTube.

Ker je video izobraževanje v naše življenje že zelo dobro integriran, bom kot učitelj uporabil pridobljene veščine tudi v učilnici. Kot sem spoznal na predavanjih IKT, si lahko po načelih piramide učenja zapomnimo kar 50 % tega, kar vidimo in slišimo.

Ker v videu nisem želel uporabiti svojega glasu, sem potek sejanja opisal zgolj z napisi. To lahko videu zmanjša oz. poveča kvaliteto (odvisno od perspektive). Z daljšimi napisi bi bilo poteku težje slediti, saj se scene menjavajo zelo hitro, zato sem ubral pot, ki potek opiše minimalistično.

V projektni nalogi sem se naučlil vdelovanja večpredstavnostnih elementov v spletno objavo, uporabe multimedijske programske opreme in se seznanil s portalom Arnes Video.

Viri in povezave programske opreme

Licenciranje izdelkov: Creative Commons: License Choose

Preurejanje videoposnetkov: DaVinci Resolve

(Skupno 12 obiskov, današnjih obiskov 1)

Morda vam bo všeč tudi...

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

Dostopnost