Kalitev fižola
Videoposnetki igrajo pomembno vlogo pri izobraževanju. Z videoposnetki si učenci stvari lažje vizualno predstavljajo, saj različne animacije in simulacije lahko pojasnijo pojme, ki bi jih težko razumeli samo z besedilom. Videoposnetki vključujejo več čutov, saj kombinacija slik, zvoka in besedila pomaga pri celovitem učenju. Vključujejo pa tudi interaktivne elemente, kot so kvizi, vprašanja in odgovori, kar spodbuja aktivno sodelovanje učencev. Poleg tega lahko videoposnetki olajšajo sodelovanje med učenci in učitelji prek komentarjev in diskusij. Pozitivno je tudi to, da so videoposnetki trajni, kar učencem omogoča da si ga lahko ogledajo večkrat ali pa pozneje če kaj pozabijo.
V videoposnetku je prikazan postopek kako posadimo fižol. To bi predvajala učencem v drugem razredu, nato bi pa skupaj posadili fižol in opazovali kako raste.
Kalitev fižola © 2024 by Urša Mohorič is licensed under CC BY-NC-SA 4.0
SAMOREFLEKSIJA:
Ta vaja mi je bila do sedaj najtežja, saj je bilo to prvič, da sem urejala video posnetek. Imela sem kar nekaj težav, saj najprej sploh nisem vedela kako naj se sama snemam, zato sva se s sošolko Ano odločili da bova naredili skupaj. Posneli sva ena drugo in si pomagali pri urejanju. To vse skupaj nama je vzelo skoraj cel dan. Imela sem tudi težavo, ker imam probleme z zvočnikom na telefonu, zato se me nekje malo slabše sliši. Videoposnetek sem urejala v Canvi in ko enkrat ugotoviš kako se uporablja Canvo je postopek malo lažji. Drugače pa mi je bila vaja všeč, saj se mi zdi da je to lahko zelo uporabno za bodoče učitelje. S takimi videoposnetki lahko popestrimo pouk in s tem še naučimo učence. Zavedam se, da bi bilo moje delo lahko boljše, vendar sem se potrudila kolikor se je le dalo.
VIRI: