Izdelava vodnega mlinčka

INFOGRAFIKA


Predmet: Naravoslovje in tehnika

Razred: 4. razred

Učna tema: Pretakanje snovi

Učni cilji: Učenci znajo namestiti vodni mlinček (vodno kolo) v potok. Učenci razumejo pretakanje snovi in znajo razložiti delovanje vodnega kolesa.

Kam postavimo vodni mlinček by Pika Nogavička is licensed under CC BY-NC-ND 4.0

REFLEKSIJA


Kaj sem se novega naučila v tem projektu?

Skozi ta projekt sem se naučila osnovnega urejanja posnetkov v kanvi. Prvič sem tudi posnela voiceover ter ga uredila.

Če bi imela več časa, bi dodala, spremenila, izboljšal a …

Predvsem bi se poglobila v iskanje primerne glasbene podlage ter izpilila barvni kontrast med ozadjem in besedilom na zaslonu.

Kateremu delu sem posvetila največ časa in zakaj?

Največ časa sem posvetila urejanju videoposnetka, saj sem imela veliko različnih kadrov, hotela sem izbrati primerne tranzicije in vključiti nekaj humorja. Kar nekaj časa mi je vzelo tudi samo snemanje, saj sem potrebovala snemalca, ki se bo z mano podal v gozd in v blatu snemal vrtenje vodnega mlinčka. Voiceover mi je zaradi same logistike (dodati sem ga namreč želela v meni že prej znani aplikaciji CapCut) tudi odgriznil kar velik kos časa.

Kako ocenjujem svoje delo glede na podan kriterij ocenjevanja?

Ocenila bi, da je zgradba in oblika predstavitve za video ustrezna, saj sem upoštevala kompozicijske smernice, uporabila veliko različnih kadrov ter vključila elemente besedila in glasbene spremljave. Temo sem vsebinsko smiselno predstavila in vključila jasno razlago, ki se je ujemala tako s kadrom kot z napisom. Na koncu sem video uspešno izvozila in ga delila v Arnes video portalu, kjer sem dodala vpis vsebine in oznake.

Na dnu objave v Razrednem IKT sem prilepila še licenco, ki sem jo ustvarila v Beta Chooserju.

Kje in kako bom lahko pridobljeno znanje uporabil/-a tekom študija in na svoji poklicni poti?

Znanji uporabe programa Canva in Audacity mi bosta prišli prav, kadar bom želela učencem na drugačen in bolj interaktiven način predstaviti snov, prav tako bom veliko bolj suverena pri ustvarjanju virtualne vsebine, do katere bo lahko moj razred dostopal tudi izven šole.

Kaj mi je bilo pri projektu najljubše in kaj najmanj?

Ne lažem, ko rečem, da sem uživala v čisto vsakem koraku, od pisanja scenarija, do snemanja v gozdu in na koncu urejanja posnetka.

Kaj bi spremenila v definiciji projekta, da bi bil boljši?

Prav nič.

UPORABLJENE POVEZAVE


  • Video posnetek je bil urejen v programu Canva.
  • Licenca je bila ustvarjena z Beta licence chooser.
  • Glasbena in zvočna podlaga je bila narejena v programu Cap Cut.
  • Posnetek vodnega mlina na koncu video posnetka je bil pridobljen z licenco: Pexabay licence.
(Skupno 2 obiskov, današnjih obiskov 1)

Morda vam bo všeč tudi...

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

Dostopnost