1. Projektna Naloga – PROMETNI ZNAKI
Za temo, ki jo bom uporabila pri izdelavi vseh 3 projektnih nalog sem si izbrala PROMETNE ZNAKE, saj menim, da je poznavanje prometnih znakov ključno za varnost v prometu.
Prometne znake bi učencem v razredu najprej natančno predstavila s pomočjo interaktivnega gradiva(ppt, canva), ki bi vseboval fotografije prometnih znakov in njihovo delitev. po predstavitvi bi sledil kviz za utrjevanje znanja na zabaven način pri katerem bi jim pokazala sliko znaka, oni pa bi morali povedati kateri znak je to in kje ga pogosto najdemo. Kasneje bi, če bi čas to dopuščal, izvedla še terensko opazovanje, kjer bi učence peljala na krajši sprehod okrog šole, njihova naloga pa bi bila, da v okolici poiščejo čim več znakov, ki bi jih nato skupaj razvrstili glede na vrsto v katero spadajo.
Fotografije, ki bi jih potrebovala za izvedbo ure so fotografije različnih znakov, za katere je pomembno, da so posnete v naravnem okolju, da učenci vidijo, kje se določeni znaki pogosto uporabljajo in nahajajo. Če bi bilo mogoče in bi čas to dopuščal, bi pri sami predstavitvi znakov uporabila tudi nekaj fotografij umazani, poškodovanih in obrabljenih znakov za pogovor o tem, kako takšni znaki vplivajo na promet.
V osnovni šoli se otroci učijo o prometnih znakih od 1. do 3. razreda pri predmetu Spoznavanje okolja. Učni cilji, ki sem jih našla v učnem načrtu predmeta so:
- Znajo opisati, kaj pomenijo prometni znaki, pomembni za pešce in kolesarje v okolici šole;
- Poznajo pomen prometnih znakov, ki jih srečujejo na svoji poti v šolo, in znakov, pomembnih za vedenje pešcev;
- Razložijo pomen prometnih znakov.












Prometni znaki by Palčica is marked with CC0 1.0
Uporabljeni viri, literatura in programska oprema:
Refleksija dela:
- Kaj sem se novega naučil/-a v tem projektu?
V tem projektu sem se naučila uporabe novih programov za izdelavo in objavo nalog/besedil, programov za urejanje fotografij,… naučila sem se tudi pomena in uporabe licenc slik.
- Če bi imel/-a več časa, bi dodal/-a, spremenil/-a, izboljšal/-a …
Definitivno bi izboljšala svoje znanje uporabe spletnega mesta. Dodala bi še več slik, pomembnih za otroke v prometu in popazila na pravilen format in resolucijo.
- Kateremu delu sem posvetil/-a največ časa in zakaj?
Največ časa sem posvetila urejanju slik, ker mi je res pomembno, da moje slike zgledajo lepo in kvalitetno, dodajanja linkov v spletno mesto saj tega dela nisem dobro znala ter določanje licence za fotografije, ki sem jih posnela.
- Kako ocenjujem svoje delo glede na podan kriterij ocenjevanja?
Svoje delo bi ocenila z 11 točkami, saj za nekaj navodil glede fotografij nisem prepričana, da sem jih zadostila. Imam tudi malo bližnjih slik, saj nisem vedela kako posneti le-te pri izbrani temi. Zagotovo bi si kakšno točko odbila tudi zaradi navedbe licence, saj k besedilu o licenci ne morem dodati ikone licence, imam nekaj težav tudi z označbo same licence pod slikami.
- Kje in kako bom lahko pridobljeno znanje uporabil/-a tekom študija in na svoji poklicni poti?
Tekom študija lahko pridobljeno znanje uporabim pri morebitnih naslednjih projektnih nalogah, pri urejanju fotografij za seminarske naloge in terenske vaje,…
Na svoji poklicni poti pa lahko pridobljena znanja uporabim pri izdelavi učnih priprav in gradiv za izpeljavo nadaljnjih ur, seminarjev, predavanj,…
- Kaj mi je bilo pri projektu najljubše in kaj najmanj?
Najljubša mi je bila prosta izbira teme, najslabše mi je bilo pa to, da smo šli zelo hitro skozi uporabo spletnega mesta z velikimi časovnimi razmaki(vaje na 2 tedna), kar je meni osebno zelo težko saj nisem zelo izkušena kar se tiče uporabe računalnika in so mi določene naloge predstavljale velik izziv.
- Kaj bi spremenil/-a v definiciji projekta, da bi bil boljši?
Projekt se mi je zdel zelo zabaven in zanimiv, kar bi spremenila je mogoče to, da skupaj še enkrat ponovimo samo uporabo orodij potrebnih za izdelavo prve projektne naloge.