Živali na kmetiji

Za svoje projektne naloge sem si izbrala naslov Živali na kmetiji. To temo bi pri pouku lahko obravnavala na različne načine. Obiskali bi lahko kakšno bližnjo kmetijo ali pa bi v šolo pripeljala kakšno žival. Za obravnavo te učne teme pri pouku spoznavanje okolja v prvem razredu potrebujem nazorne fotografije. Na vsaki fotografiji le eno vrsto živali.

PREDMET: Spoznavanje okolja 

RAZRED: 1. razred

TEMATSKI SKLOP: Živa bitja

UČNI CILJI:

  • prepoznajo, poimenujejo in primerjajo različna živa bitja in okolja,
  • vedo, da je življenje živih bitij odvisno od drugih bitij in od nežive narave,
  • znajo poiskati razlike in podobnosti med rastlinami in živalmi,
  • spoznajo, kaj potrebujejo sami in kaj druga živa bitja za življenje.

Kmetija je zemljišče, ki ima hišo in gospodarska poslopja. Na kmetiji kmet skrbi za rastline in živali. Nekatere kmetije so večje, druge manjše. Živali so živa bitja, ki za življenje potrebujejo hrano, vodo, zrak, toploto, svetlobo in prostor. Na kmetiji živijo večinoma le domače živali. Na nekaterih prebivajo zgolj domače živali, npr. krava, ovca, koza, prašič, konj, kokoš, kunec, pes in mačka. Na drugih pa tudi kakšne bolj eksotične, npr. emuji. Vsa živa bitja so med seboj povezana, saj druga drugi pomaga pri preživetju. Npr. ljudje sadimo rastline in z njimi hranimo živali, živali pa nam dajejo jajca in mleko. Vse živali imajo glavo in telo, razlikujejo pa se po številu nog, vrsti dlake ali perja, načinu gibanja ali zvokih, ki jih oddajajo.

Živali na kmetiji by KKodrček is marked with CC0 1.0

Povezave:

Učni načrt – spoznavanje okolja

PhotoScape X

Beta Chooser – ustvarjalnik licence

Refleksija:

  • Kaj sem se novega naučil/-a v tem projektu?

Naučila sem se, zakaj mi na določenih straneh povezavo odpre znotraj istega zavihka in zakaj mi kdaj odpre v novem zavihku. To, kako se ureja fotografije s PhotoScape X. Sedaj znam ustvariti svojo licenco.

  • Če bi imel/-a več časa, bi dodal/-a, spremenil/-a, izboljšal/-a …

Če bi imela več časa, bi se potrudila fotografirati še več živali in od bližje. Delo bi si razdelila bolj sistematično čez celoten teden.

  • Kateremu delu sem posvetil/-a največ časa in zakaj?

Največ časa sem posvetila planiranju fotografiranja, kaj želim fotografirati, v kakšni postavitvi, dobro sem preučila osnovne elemente kompozicije.

  • Kako ocenjujem svoje delo glede na podan kriterij ocenjevanja?

Svoje delo ocenjujem kot dobro, saj menim, da sem upoštevala kriterije, ki so zastavljeni.

  • Kje in kako bom lahko pridobljeno znanje uporabil/-a tekom študija in na svoji poklicni poti?

Med študijem pri delanju seminarskih nalog in predstavitev, pri sestavljanju učnih priprav in pri izvajanju učnih ur na pedagoški praksi. Na moji poklicni poti pa pri pripravljanju gradiva za učence, za njihovo samostojno delo in delo v razredu, za izboljšanje kvalitete učnih ur in poglobitev ter bolj nadzorno predstavitev obravnavanih tem.

  • Kaj mi je bilo pri projektu najljubše in kaj najmanj?

Pri projektu mi je bilo najboljša svoboda pri izbiri teme – imeli smo podane smernice, vendar glede na učni načrt, sem se sama lahko odločila kako bom predstavila izbrano temo.

  • Kaj bi spremenil/-a v definiciji projekta, da bi bil boljši?

Da bi bil projekt boljši, bi se ga lahko lotila še bolj sistematično, načrtovano in organizirano. Naredila bi si lahko plan dela, kdaj naredim kateri del.

(Skupno 108 obiskov, današnjih obiskov 1)

Morda vam bo všeč tudi...

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

Orodna vrstica za dostopnost