4. Infografika

Za 4. del projektne naloge sem naredila infogram na temo spletni bonton. O tej temi sem že veliko vedela, saj sem v prejšnjem delu projektne naloge izdelala multimedijsko predstavitev z naslovom Spletni bonton. Tako sem vedela kaj želim vključiti v izdelek.

Izbrala sem spletni program Canva, s katerim sem že velikokrat delala in začela z ustvarjanjem.

  1. Najprej sem kliknila na gumb Ustvari izdelek in izbrala infogram.
Licenca Creative Commons

2. Na levi so se mi prikazale v naprej pripravljene predloge in med njimi sem izbrala tako, ki najbolj ustreza izbrani tematiki. Všeč so mi bili logotipi spletnih omrežij.

Licenca Creative Commons

3. Povečala sem velikost “delovne površine” in v okence z naslovom vpisala naslov Spletni bonton. Drugo besedilo sem izbrisala in dodala prazna okenca za besedilo.

Licenca Creative Commons

4. Začela sem z dodajanjem besedila. Najprej sem razložila kaj spletni bonton sploh pomeni. Besedilu sem nato spremenila velikost in ga postavila na željeno mesto.

Licenca Creative Commons

5. V zavihku Elementi na levi strani sem poiskala nekaj nalepk, da popestrijo infogram. Izbrala sem kvadrat, pravokotnik in klicaj. Vse tri sem nato pomaknila v ozadje, da ima besedilo vseeno glavno vlogo.

Licenca Creative Commons

6. Besedilu sem spremenila velikost, na dno dodala še en kvadrat s pomembnim besedilom in vse postavila na svoje mesto. Nazadnje sem izdelek še shranila.

Licenca Creative Commons

Končni izdelek:

Creative Commons License

This work is licensed under a Creative Commons Attribution-ShareAlike 4.0 International License.

Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-ShareAlike 4.0 International License.

Refleksija in samovrednotenje

V tem projektu sem spoznavala program Canva. Naučila sem sem uporabljati različne funkcije in iskati različne nalepke za popestritev izdelka.

Če bi imela več časa bi si izgled plakata najprej narisala in šele potem začela z oblikovanjem, saj bi tako točno vedela kaj želim postaviti na katero mesto. Tako pa sem se utapljala v morju vseh možnosti, sama pa imam najraje minimalistične plakate.

Največ časa sem porabila za dokumentiranje postopka in pisanje te objave. Sam plakat pa je bil izelan dokaj hitro, saj sem program že poznala in sem imela besedilo zapisano že v powerpoint predstavitvi iz prejšnje naloge.

Menim, da sem glede na dane kriterije delo dobro opravila. Upoštevala sem vsa navodila, zapisala besedilo, dodala slike in v objavo umestila končni izdelek v obliki slike in pdf datoteke.

Pridobljeno znanje sem že uporabila v zasebnem in poklicnem življenju in verjamem, da ga bom še velikokrat. Do sedaj sem izdelala že nekaj deset plakatov. Zasebno so bila to vabila, poklicno pa razne diplome, pohvale in obvestila za otroke.

Pri projektu mi je bilo najbolj všeč delo s canvo, saj ponuja res veliko možnosti in sem bila lahko ustvarjalna. Motila pa me je sama dokumentacija.

Pri tej projektni nalogi bi torej spremenila način dokumentacije postopka izdelave. Pisanje in zajemanje posnetkov zaslona je zelo zamudno in tudi bralec nima veliko od tega, da ima na voljo obe možnosti. Menim, da bi bilo bolje, da študent le snema zaslon celoten čas izdelave in kasneje objavi video.

Avtorica: Patricija Tehovnik, 1. letnik razrednega pouka (Pedagoška fakulteta, Univerza v Ljubljani)

Mentorica: as. mag. Alenka Žerovnik

Nosilka predmeta: doc. dr. Irena Nančovska Šerbec

Predmet: Informacijsko-komunikacijske tehnologije (IKT)

Študijsko leto: 2019/20

Medvode, 19.8. 2020

Creative Commons License

 This work is licensed under a Creative Commons Attribution-ShareAlike 4.0 International License.

(Skupno 12 obiskov, današnjih obiskov 1)

Morda vam bo všeč tudi...

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

Dostopnost