Interaktivni video
Opis in namen naloge
Interaktivni video je sestavljen na temo spletni bonton. Video vsebuje interaktivne naloge, ki preverjajo zanje učencev o spletnem bontonu. Naloge preverjajo njihovo znanje iz predhodnega videa in tudi nekaj predhodnega znanja, ki ga imajo o spletnem bontonu.
Interaktivni video je namenjen predvsem učencem druge in tretje triade osnovne šole, saj se z raznimi spletnimi zlorabami že srečujejo preko socialnih omrežij, zato se mi zdi prav, da poznajo pravila obnašanja na spletu. Namen interaktivnih nalog je da učence seznanim s spletnim bontonom in poskušam doseči, da razumejo njegovo uporabo tudi na konkretnih primerih. Cilj je da bi učenci poznali in se zavedali pravil spletnega bontona in znali ukrepati, če kdo ta pravila krši.
IntrvideoSB by AMGrabec is licensed under CC BY-NC-SA 4.0
Videoposnetek sem izdelala v programu Canva. Sliki in GIF sem ustvarila in obdelala s programom PhotoScapeX. Vektorsko grafiko sem ustvarila s pomočjo Inkscapa, interaktivne naloge pa s H5P Interactive Video.
viri: Center za varnejši internet. (b. d.). Spletni in mobilni bonton oz. etika. Spletni in mobilni bonton oz. etika | safe.si
Center za varnejši internet. (b. d.). Kako ukrepati v primeru vsebin, ki niso posnetki spolnih zlorab otrok? https://www.spletno-oko.si/kako-ukrepati-v-primeru-vsebin-ki-niso-posnetki-spolnih-zlorab-otrok
Refleksija in samovrednotenje
Pri tem projektu se večinoma bolj obnavljala znanje iz prejšnjih projektnih nalog, saj sem za izdelavo uporabljala programe, ki sem jih potrebovala že za prejšnje projektne naloge. Kar je bilo novega je bila uporaba H5P Interactive video, ki ga prej še nisem uporabljala. Če bi imel aveč časa bi dodala še več interaktivnih nalog in v video dodala še kakšen videoposnetek, ki bi ga izdelala sama. Največ časa sem posvetila izdelovanju interaktivnih nalog, ker so mi delala nekaj težav, sprva nisem bila pozorna na časa prikaza naloge in sem mogla potem na koncu vse spremeniti. Tekom študija mi bo pridobljeno zanje prišlo prav, saj se s to projektno nalogo lahko naučiš uporabe ogromno programov, ki tvojo predstavitev izboljšajo in ji dodajo vrednost. Prav tako to prav pride v učiteljskem poklicu, ko učencem nekaj predstavljaš. Uporaba interaktivnega videa pa se mi zdi zelo koristna za preverjanje in utrjevanje znanja na koncu neke teme ali pa kot uvod v neko temo. Pri projektu mi je bilo najljubše ustvarjanje videa v programu Canva, saj ta omogoča res veliko opcij. Najmanj pa mi je bilo všeč sestavljanje interaktivnih nalog, ker so mi vzele veliko časa. Po končani nalogi sem šla skozi kriterij in mislim, da sem zajela vse potrebno. V definiciji naloge ne bi spreminjala nič.
IME IN PRIIMEK AVTORJA: Ana Marija Grabec
IME IN PRIIMEK MENTORJA: asist. dr. Alenka Žerovnik, doc. dr. Irena Nančovska Šerbec
ŠTUDIJSKA SMER, PREDMET IN LETNIK ŠTUDIJA: Razredni pouk, IKT v izobraževanju, 1. letnik
PRIPADNOST UNIVERZI IN ČLANICI: Pedagoška fakulteta, Univerza v Ljubljani
DATUM NASTANKA: 27.6.2022
Spletni bonton by AMGrabec is licensed under CC BY-NC-SA 4.0