Priprava cestnega kolesarja na vožnjo

3. razred, spoznavanje okolja, tematski sklop: PROMET

Cilji iz učnega načrta: znajo razložiti pomen prometnih znakov, pomembnih za vedenje kolesarjev

Cilj izobraževalnega videoposnetka je, da bi imeli tisti otroci, ki si želijo ukvarjati s cestnim kolesarstvom, pravilno kolesarsko opremo, ki bi jo znali tudi pravilno nositi. Objava pa je namenjena tudi tistim otrokom, ki si ne želijo profesionalno kolesariti, saj lahko v videoposnetku najdejo kakšno uporabno informacijo.

V videoposnetku so predstavljeni koraki, po katerih se cestni kolesar pripravi na vožnjo s kolesom. Najprej obleče kolesarske hlače in majico. Nato si obujemo čevlje z blokerji na podplatih. Na roke si nataknemo rokavice, ki nas ščitijo pred odrgninami ob padcih, zaščitijo nas pred dežjem in nam nudijo dober oprijem krmila. Najbolj je izpostavljen peti korak, ko si kolesar nadene čelado. Le-ta je pomembna, saj nas ščiti pri padcih. Ko se vsedemo na kolo, kolesarske čevlje vpnemo v pedala s pomočjo blokerjev na podplatih.

Na spodnji povezavi si lahko ogledate izobraževalni videoposnetek:

Priprava cestnega kolesarja na vožnjo by Marjetica is licensed under CC BY-NC-SA 4.0

POVEZAVE, UPORABLJENE V PROJEKTNI NALOGI

REFLEKSIJA IN SAMOVREDNOTENJE

Zame je bilo izdelovanje izobraževalnega videoposnetka povsem novo. S programom Canva sem se že srečala pri 2. projektni nalogi, ampak je vseeno malenkost drugače, ko v njej izdelujemo videoposnetek. Prvič sem uporabila program Audacity, s katerim sem posnela zvok.

Če bi imela več časa bi izboljšala predvsem kakovost zvoka, mogoče bi tudi videoposnetek naredila bolj zabaven in smešen. Prav tako bi vključila tudi elemente, kot so slike. Na njih bi verjetno predstavila, kaj vse je na cestnem kolesu ter kaj vse cestni kolesar potrebuje s seboj na treningu.

Največ časa sem posvetila urejanju videoposnetka, dodajanju grafik, videoposnetkov, zvoka, … Se mi zdi, da sem največ časa posvetila prav temu delu, saj se z urejanjem in izdelovanjem videoposnetka na tak način še nisem srečala.

Mogoče bi lahko pri videoposnetku vključila kakšno sliko, kaj vse kolesar nosi s seboj na trening oziroma vožnjo – pijača, hrana, orodje. Mislim, da sem videoposnetek pravilno izvozila in ga objavila v Arne Videu. Prav tako sem upoštevala korake in smernice, ki so bile podane na seminarjih in vajah.

Pridobljeno znanje bom definitivno uporabila pri pouku, da bom učencem snov predala na zanimiv in enovit način. Ne bom pa videoposnetkov uporabljala pri vseh predmetih in vsak teden, saj bi s tem izgubili pomen, da bi bili namenjeni popestritvi pouka. Če bo možnost, bom kdaj videoposnetek naredila tudi na fakulteti pri kakšnem predmetu za popestritev kakšne predstavitve.

Najbolj všeč mi je bilo snemanje kadrov za videoposnetek, saj sem morala iskati pravilno svetlobo, čas in vreme, da se na videoposnetku vse lepo vidi. Najmanj ljubo mi je bilo snemanje zvoka, saj živim v mestnem bloku, kjer ni nikoli popolne tišine in miru in sem zato morala snemati pozno ponoči, ali pa iskati pravilen čas v dnevu, da bo okoli mene čim manj šumov in nepotrebnih glasov.

V definiciji projekta ne bi spremenila ničesar, saj so smernice projektne naloge povezane v celoto in po korakih.

(Skupno 24 obiskov, današnjih obiskov 1)

Morda vam bo všeč tudi...

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

Dostopnost