ORIENTACIJA V PROSTORU IN NA RAVNINI; MREŽE IN NAČRTI
PREDMET: MATEMATIKA
TEMA: GEOMETRIJA IN MERJENJE
OPERATIVNI CILJI IZ UČNEGA NAČRTA ZA PRVO IZOBRAŽEVALNO OBDOBJE
– opišejo položaj predmetov v prostoru in na ravnini ter se pri opisu natančno izražajo,
– opisujejo odnose med dvema smerema: navpično, vodoravno; levo, desno; spredaj, zadaj,
– berejo različne načrte (npr.: učilnice, šolskih prostorov, šolske okolice, mest), se orientirajo po njih in oblikujejo navodilo za gibanje po prostoru

SAMOREFLEKSIJA
Canvo sem že uporabljala za ustvarjanje svoje infografike, zato se nisem naučila veliko novega, ampak sem znanje samo obnovila. Če bi imela več časa, ne bi spremenila nič, saj sem naredila vse tako, kot mi je všeč. Vendar, če bi ponovno izbirala temo, si ne bi izbrala matematične teme, za katero je težko najti vizualno zanimivo gradivo. Največ časa sem posledično porabila na risanju svojega slikovnega gradiva. Glede na kriterije ocenjevanja menim, da je moja infografika ustrezna, saj vsebuje besedilo in oporne slike, katere so pravilno v proporcih razporejene po formatu. Prav tako barve ustrezajo najvišjim standardom za otroke s posebnimi potrebami. Pridobljeno znanje bom tekom študija in v bodoči učilnici lahko uporabila pri ustvarjanju: plakatov, učnih listov za ponavljanje in prosojnic. Pri projektni nalogi mi je bilo najbolj všeč, da sem bila lahko kreativna in s pomočjo barv in nepravilnih oblik vključila mojo ljubezen do sedemdesetih in osemdesetih let prejšnjega stoletja. Pri samem projektu me nič ni zmotilo, vendar vidim, da bi lahko pomankanje bolj obširne razlage samega programa predstavljalo težave, študentom, ki se s programom niso srečali predhodno.
VIRI: