Moja prva objava
Ikt
Ko slišim besedo IKT, najprej pomislim na uporabljanje računalnika, programiranje, delanje s specifičnimi programi,… Kot s šolskim predmetom sem se z njo prvič srečala v prvem letniku gimnazije. Naučili smo se uporabljati osnovne programe za ureanje besedil in podobno, veliko pa smo se učili tudi stvari, ki so bile težje za popolne laike, zato mi je predmet kmalu postal breme. Zato nisem bila preveč vesela, ko sem videla, da jo bomo imeli ta predmet tudi v prvem letniku študija. Tu se moj odnos do predmeta ni veliko spremenil, če govorim z vidika predavanj. Pri vajah je bilo zelo zanimivo in poučno.
IKT nas obkroža veliko bolj množično, kot si mislimo. Najdemo jo na primer v prometu ( raznovrstne table z napisi, opozorilne luči,… ), v skoraj vsaki bolj sodobni učilnici ( interaktivne table, projektorji, namizni računalniki, tablični računalniki, itd.) Zavedam se, da moramo imeti kot bodoči učitelji razrednega pouka določene kompetence s tega področja, da bomo lahko vztrajali v koraku z mnogimi generacijami učencev, ki so odrastli s tablicami v rokah in nas bodo v marsičem močno prekašali. Podali smo se na pot, kjer je vseživljenjsko učenje neizogibno. Tudi, oziroma predvsem na področju IKT.
Maja