Nepogrešljiv IKT
Nevede me informacijsko-komunikacijska tehnologija spremlja že celo življenje. Kot otrok sem sprva oboževal gledanje TV, nato pa je na pomembnosti pridobival tudi računalnik oz. predvsem igrice na njem. Proti koncu OŠ pa sem računalnik uporabljal tudi za pisanje seminarskih nalog, iskanje informacij ter delanje prestavitev. V SŠ pa sem v IKT odkril bazo neizčrpnih podatkov. Odkril sem spletne strani z zanimivo in poučno vsebino in menim, da se premalokrat poudarja dobre plati IKT.
Danes vse več uporabljam IKT. Telefon je v sodobni družbi skoraj nepogrešljiv spremljevalec in tudi meni predstavlja orodje, kjer lahko uporabljam razna družabna omrežja, berem zanimive članke, si čas krajšam z gledanjem posnetkov, in najdem svojo pot, ko se zgubim. Prav tako skoraj vsak dan uporabljam prenosnik. Uporablja ga za razne naloge oz. če moram kaj napisati ali odposlati pomemben e-mail.
IKT mi kot bodočemu učitelju predstavlja koristno orodje kot tudi izziv. Predvsem mi bo omogočil, da vodim evidence prisotnosti in ocen, da iščem razne informacije, članke, ki mi bodo pomagali pri mojem delu. Hkrati želim vse prednosti predstaviti tudi učencem in IKT uporabiti pri urah in jih s tem narediti vse bolj dinamične. Kljub vsemi prednostmi pa je potrebno opozarjati tudi na pasti in izobraziti učence o varni rabi IKT. Prav tako je potrebno vzpostaviti pravo mero uporabe IKT, saj mladi vse pogosteje posegajo po teh orodjih.