Moja prva spletna objava
Sem Karmen Zalokar, študentka 1. letnika razrednega pouka Pedagoške fakultete Univerze v Ljubljani. Za to, da nekoč postanem učiteljica, sem se odločila predvsem zaradi razgibane narave dela ter ljubezni do otrok in iskric v njihovih očeh, ko jih imam priložnost naučiti nekaj novega. Kot sem zapisala že v svoji prvi spletni objavi iz kliničnih vaj, sem zavzeta fotografinja, rada potujem, se družim s prijatelji, raziskujem tihe in skrite kotičke narave ter ustvarjam. Trenutno se najbolj veselim odhoda v Indijo, kjer bom, v avgustu in septembru, skupaj s še sedmimi drugimi prostovoljci, pomagala in poučevala na osnovni šoli Luč upanja na obrobju Kalkute. Predvidevam, da bom doživela kulturni šok, sploh kar se tiče šolskega sistema in poučevanja, saj je seveda nekoliko drugače zasnovan kot slovenski. 🙂
Menim, da je IKT že sedaj nadvse pomemben del našega vsakdana, ki ga s pridom izkoriščamo ljudje vseh starosti. Dijakom in nam študentom pa olajšuje tudi študijske obveznosti in jih izpopolnjuje.
Že kot osnovnošolci smo pri pouku velikokrat odšli v računalniško učilnico, kjer smo, poleg občasnega igranja računalniških iger, spoznavali različne računalniške programe, kot so npr. Cicicad, PowerPoint, Word, Excel, Slikar… Po pridobljenih izkušnjah s temi programi, so učitelji od nas zahtevali tudi PowerPoint predstavitve, seminarske naloge napisane in oblikovane v Wordu, skico za končni izdelek pri pouku tehnike in tehnologije v programu Cicicad itn. Kasneje, v srednji šoli pa so imeli nekateri profesorji spletne učilnice, kamor smo oddajali svoje seminarske ali domače naloge, zahtevali so komunikacijo preko e-pošte, poleg tega se je v tistem času začel veliko bolj uporabljati e-Asistent za komunikacijo ter pregled ocen iz strani staršev in dijakov. Sama za komunikacijo s prijatelji uporabljam različna socialna omrežja kot sta Facebook in Instagram, včasih pa gledam tudi videoposnetke na YouTube-u. Za študijske obveznosti se poslužujem predvsem Microsoftovih programov, kot so Word, Excel in PowerPoint, pa tudi Google Docs, ki olajšuje skupinsko delo, ki ga fakulteta velikokrat zahteva.
IKT bo zagotovo igral pomembno vlogo tudi takrat, ko bomo postali učitelji. Otroci, ki jih bomo poučevali, bodo tehnologijo obvladali, zato se mi zdi več kot pomembno, da kot učitelji spremljamo razvoj IKT in mu skušamo slediti, pa naj gre le za komunikacijo s starši. Najbrž bo IKT z leti še dodatno pridobil na pomembnosti, vendar se mi zdi nujno, da kljub vsej tej tehnologiji, kot bodoči učitelji, ne pozabimo na sprehode v naravo, spoznavanje bližnje okolice in predvsem poskušamo IKT kombinirati z različnimi učnimi oblikami in metodami, da učni proces ne poteka le prek ekranov.
To delo je objavljeno pod licenco Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna.