Kreiram splet
Sem Barbara, študentka 1. letnika na Pedagoški fakulteti, smer razredni pouk. Sem vedoželjna, odprta in pripravljena priskočiti na pomoč, zato sem se odločila, da bo učiteljska pot prava zame. Od vedno sem imela rada otroke in njihovo družbo. Glavna prelomnica zame pa je bila Oratorij, kjer sem sodelovala kot animatorka. Tam sem na lastni koži izkusila, da zares uživam v pripravi aktivnosti, v učenju in vzgajanju.
Kot bodoča učiteljica menim, da je poznavanje IKT izredno pomembno za sam učni proces. Učitelj si lahko z njim pomaga pri podajanju učne snovi, preverjanju, komuniciranju in tudi ocenjevanju. Trenutna situacija nas je prisilila, da zares izkoristimo vse njene funkcije. Menim, da se bo po koncu epidemije spremenil tudi učni načrt, ki bo tudi od učencev zahteval več znanja o uporabi IKT.
(vir: ixabay, https://pixabay.com/photos/teacher-property-plant-and-teaching-3765909/)
Sama sem se z IKT v šoli prvič srečala, ko je učiteljica predvajala kakšen zanimiv video, zvočni posnetek ali pripravila predstavitev na kateri je bila nova učna snov. Skozi leta smo imeli predstavitve tudi učenci. Sprva predvsem v oliki plakatov, kasneje pa vse več s PowerPointi. Obiskovala sem tudi računalniški krožek, kjer smo si podrobneje pogledali Microsoft Word in PowerPoint. V srednji šoli sem še razširila svoje znanje o IKT pri predmetu informatika. Tudi pri drugih predmetih je raba IKT-ja postala standard, lasten računalnik pa pomembna pridobitev.
REFLEKSIJA IN SAMOVREDNOTENJE
V tem projektu sem se naučila, kako pomemben je IKT za pedagoški proces. Obnovila sem kako sem se z njim srečala sama in kako pričakujem da bo v prihodnosti. Bolj bi se lahko poglobila v branje strokovne literature o rabi IKT v šoli. Članek bi z novim znanjem lahko še dodatno razširila in poglobila. Največ časa mi je vzelo samo pisanje, saj sem želela, da ima vsebino in je hkrati strnjen., vendar menim da sem na koncu izpolnila vse kriterije in opravila nalogo korektno. Novo pridobljeno znanje bom lahko uporabljala tekom študija in na poklicni poti, saj se vsakodnevno srečujem z uporabo IKT. V tem projektu mi je bilo najbolj všeč, da smo za prvi del projektne naloge prebili led z objavo članka, ki smo ga z izdelki kliničnih vaj že precej dobro izpilili. Manj všeč pa mi je pisanje refleksije in samovrednotenja, kljub temu, da vem, da je potrebna in pomaga pri izboljšanju mojega prihodnjega dela. Edino stvar, ki bi spremenila je, da bi bila tudi ta naloga ocenjena z manjšim številom točk za del izpitne ocene.
Avtorica: Barbara Pavlič
Mentorica: mag. Alenka Žerovnik
Pedagoška fakulteta Ljubljana, Razredni pouk
1.letnik, IKT
3.april 2020
To delo je objavljeno pod licenco Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna.