Kreiram splet
Pozdravljeni! Ime mi je Marija in sem študentka 1. letnika razrednega pouka na Pedagoški fakulteti v Ljubljani. Razlog zakaj sem se odločila za to fakulteto je zagotovo to, da rada poučujem in vzgajam otroke. Med prostim časom grem rada na sprehod v naravo, berem knjige, gledam filme, nadvse pa rada ustvarjam, rišem in slikam. Drugače pa se tudi rada družim s svojo družino, s katero mi ni nikoli dolgčas, saj imam kar štiri sestre in enega brata.
Prvič sem se srečala z IKT tehnologijo že ko sem bila majhna. IKT tehnologijo sem spoznavala preko staršev in njihovih telefonov, preko radia in tudi preko računalnika, ki smo ga imeli doma. IKT tehnologijo sem spoznavala tudi šoli, ko smo gledali kakšen posnetek, poslušali pesmi preko radia. Do mojega devetega razreda doma nisem imela dostopa do internetne povezave, saj imamo doma prešibak signal in smo morali počakati na optiko. Od takrat naprej se veliko bolj pogosto srečujem z IKT tehnologijo, saj jo uporabljam najpogosteje za namene študija, hkrati pa jo pogosto uporabljam za razvedrilne stvari, npr. gledanje filmov, serij, videoposnetkov, branje knjig, člankov…
Menim, da pomen IKT tehnologije v poučevanju narašča, saj si otroci lažje zapomnijo snov, ki je prikazana na interaktiven način. V izobraževanju se je povečala uporaba interaktivne table, s katero lahko učitelj nazorno pokaže primere in snov na slikah in lažje oblikuje ure. Pomen tehnologije narašča tudi za učitelje, saj jo uporabljajo za redovalnico, dopisovanje s starši, sklicevanje sestankov, informiranje otrok in staršev, svojih sodelavcev in še kaj bi se našlo. Vendar pa tudi tehnologija ne sme prevladati nad osebnim stikom do učenca. Tehnologija naj bo le pripomoček za olajšanje učenja in lažje pomnjenje, ne pa učiteljev nadomestek.
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License, pixabay
REFLEKSIJA DELA IN SAMOVREDNOTENJE
Pri tem projektu sem spoznala in se naučila veliko novih stvari. Naučila sem se kako pomembno je pravilno liciranje, katero sliko lahko uporabim v javnosti. Naučila sem se uporabljati program za oblikovanje zvočnih posnetkov Audacity, kako se ureja fotografije v Photoscape. Naučila sem se narediti stopmotion s pomočjo Gifmaker in Shotcut. Spoznala sem tudi različne vrst predstavitev, njihove prednosti in slabosti. Velikokrat sem pogrešala govorno razlago za dano nalogo, a sem s pomočjo danih video lahko ugotovila kako se neko stvar naredi. Dana situacija nam ni dopuščala stikov na fakulteti, kar mi je malo otežilo delo. Največ sem posvetila izdelavi stopmotion. Veliko časa sem porabila pri ugotavljanju kako dani programi delujejo. Drugače pa menim, da se je trud izplačal, saj mi je uspel lep izdelek, kljub veliko posvečenemu času. Menim, da sem se potrudila za vsako nalogo in bi rada prejela dobro oceno. Verjetno pa sem naredila tudi kakšno napako. Pridobljeno znanje bom lahko uporabila v izobraževanju, saj bom znala navesti vire, licenco. Znala bom opravljati z nekaterimi programi, kar mi bo tudi koristilo pri izdelavi slik, videoposnetkov ali zvočnih posnetkov za poučevanje. Lažje mi bo tudi izdelava delovnih listov in tudi interaktivnih nalog. Najljubše mi je bilo izdelovanje stopmotion, saj sem se delu res posvetila. Najmanj pa mi je bilo všeč izdelava predstavitve, saj nisem kmalu razumela navodil in mi je to pobralo kar nekaj časa. Pri projektu bi mogoče spremenila to, da ne bi bilo treba pri vsakem izdelku pisati postopka dela in zraven prilagati spremno gradivo.
Ustvarila: Marija Krnc
Mentorici : asist. Alenka Žerovnik, mag. rač., prof. mat. in rač., dr. Irena Nančovska Šerbec
Razredni pouk, IKT, 1. letnik
Pedagoška Fakulteta, Univerza v Ljubljani
30. 04. 2020