Kreiram splet

Nekaj o meni

Sem Tajda. Prihajam iz prelepe Dolenjske. Moja največja strast so psi. Večino časa namenim svojemu sibirskemu haskiju, ki bo letos dopolnil svoj drugi rojstni dan. Skupaj sva v pasji šoli opravila BBH izpit, kar je za psa te pasme zelo nenavadno, saj je po značaju zelo trmast. Na ta dosežek sem zelo ponosna, ker sem v to vložila veliko svojega časa in energije. Tu sem spoznala, da se z veliko vloženega truda da doseči marsikaj.

Fotografija – Avtor : Tajda
Licenca Creative CommonsTo delo je objavljeno pod licenco Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Deljenje pod enakimi pogoji 4.0 Mednarodna.
Urejanje fotografije v programu PhotoScape

Lastna uporaba IKT-ja

Z IKT  sem se spoznala v petem razredu, ko nam je Miklavž prinesel skupni stacionarni računalnik. Uporabljala ga je celotna družina, čas na njemu pa sem preživljala z igranjem igric. To je bilo maksimalno pol ure na dan, za sprostitev. V osmem razredu osnovne šole pa sem dobila pametni telefon. Ob zaključku šolanja osnovne šole, pa sem si kupila svoj lastni prenosni računalnik, ki mi je v srednji šoli, z vsakim letnikom prišel bolj prav. Tako sem se v 1. letniku, pri predmetu informatika, spoznala z Windowsovimi programi, ki sem jih redno uporabljala v šolske namene (seminarske naloge, predstavitve, e-učbeniki, itd.). V srednji šoli smo imeli v večih učilnicah tudi interaktivno tablo, ki je učiteljem, ki so se naučili rokovati z njo, popestrila in poenostavila učni proces.

Pomen IKT-ja pri učiteljskem poklicu

Informacijsko-komunikacijska tehnologija bo v moji poklicni poti zvesta spremljevalka. Z njo si bom pomagala pri komunikaciji s starši, pri urejanju in sestavi pouka in letnega načrta dela. Učenci jo bodo uporabljali v svojem nadaljnjem procesu šolanja, zato je zelo pomembno od nas učiteljev, da na pravilen način le-tem predstavimo pravilno uporabo IKT-ja. Menim, da si lahko vsak učitelj s to tehnologijo pomaga, ne sme pa pozabiti na odnose in tradicionalen potek poučevanja.

Refleksija dela in samovrednotenje

∗Kaj sem se novega naučil/a v tem projektu?
Projekt mi je dal večji vpogled v to, da se vsaka stvar, ki jo objavim na internetu nekje beleži in se nikoli ne izbriše. Pomembno je, kakšen digitalni odtis puščaš za sabo in da raje dvakrat premisli, če res želiš neko stvar objaviti, čeprav je ne želiš pokazati npr. svojim bližnjim. Spoznala sem tudi, kako pomembno je, da kot učitelj slediš sodobnim trendom in da se ves čas izobražuješ. Usvojila sem tudi urejevalnik slik PhotoScape, s katerim sem uredila svojo sliko. Naučila sem se tudi, da ne smeš vzeti vsake stvari s spleta (slike, videa…). Vedno moraš poiskati datoteko z ustrezno licenco, ki to dovoljuje.

∗Če bi imel/a več časa, bi dodal/a, spremenil/a, izboljšal/a …
Mogoče bi se bolj poglobila v svoje dosedanje izkušnje s to tehnologijo, saj z leti veliko stvari pozabiš.

∗Kateremu delu si posvetil/a največ časa in zakaj?
Največ časa sem si vzela za razmislek o svoji dosedanji rabi IKT-ja, ker sem veliko stvari pozabila. Mogoče bi se lahko več posvetovala z družinskimi člani, s katerimi bi prišli do vseh odgovorov.

∗Kako ocenjuješ svoje delo glede na dan kriterij ocenjevanja?
Menim, da sem v to projektno nalogo vložila veliko časa in da sem vključila vse komponente, ki so bile zahtevane.

∗Kje in kako bom lahko pridobljeno znanje uporabil/a tekom študija in na svoji poklicni poti?
Program PhotoScape mi bo zagotovo prišel prav, ko bom urejala lastne fotografije ali fotografije s spleta, ki bodo seveda dovoljevale ponovno predelavo in uporabo. Poslužila se ga bom tudi pri urejanju slik pri delu v šoli (za delovne liste, naloge, ipd.) Spoznala sem tudi pomen licenc, kako z njimi zaščitiš svoje lastno delo in da niso vse stvari na spletu v prostem dostopu, kot se morda na prvi pogled zdi. Od zdaj naprej bom svoje delo vedno zaščitila z licenco.

∗Kaj mi je bilo pri projektu najljubše in kaj najmanj?
Najljubše mi je bilo urejati fotografijo v PhotoScape-u, malo manj pa mi je bilo všeč pisanje o sebi.

∗Kaj bi spremenil v definiciji projekta, da bi bil boljši?
Po mojem mnenju je projekt dobro zasnovan in ga ne bi spreminjala.

Avtor: Tajda Štupar
Mentorici: mag. Alenka Žerovnik; dr. Irena Nančovska-Šerbec
Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta.
Razredni pouk, 1. letnik
Datum: 11. 5. 2020

Licenca Creative CommonsTo delo je objavljeno pod licenco Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna.

(Skupno 40 obiskov, današnjih obiskov 1)

Morda vam bo všeč tudi...

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

Dostopnost