MULTIMEDIJSKA PREDSTAVITEV
Tema predstavitve je Spletni bonton, predstavitev vključuje definicijo le-tega in trinajst pravil, katerih se je dobro držati, da je komuniciranje ne le na spletu temveč tudi v družbi čimbolj prijazno in neškodljivo.
Namen predstavitve je osveščati tako mlade kot starejše, da je treba biti na spletu spoštljiv in da naše mobilne naprave niso tako pomembne kot ljudje, oziroma naši prijatelji, zato je bolj vredno preživeti čas v dobri družbi prave osebe, in ne v družbi mobilne naprave. Želim tudi, da se bralci oziroma gledalci zavedajo, da so lahko včasih nespoštljivi in kruti do drugih, ter da takšna dejanja niso sprejemljiva.
Kot sem že omenila, so ciljna publika ljudje vseh starosti, saj se na spletu pojavljajo že osnovnošolski otroci in kot vemo, so otroci zelo iskreni, zato pride veliko žaljivih komentarjev in neprimernih objav z njihove strani, saj se še ne zavedajo povsem, da lahko s takim dejanjem nekoga prizadenejo. Seveda pa so včasih tudi starejši tisti, ki znajo biti osorni, kar sem že velikokrat zasledila in sem ob tem dobila občutek, da to mogoče počnejo zato, ker menijo, da so prestali več kot tisti mladi na spletu in da zato ker so starejši, lahko napišejo kar želijo, vendar je to povsem napačno mišljenje.
Cilj predstavitve je, da se na spletu začne pojavljati vse manj žaljivih fotografij, videov in sporočil, brez česa dandanes sploh ne gre, saj na spletu vsak dan preberemo ogromno takšnih objav, kar pa seveda ni prav. Drugi cilji pa so, da se zavedamo, da moramo spoštovati zasebnost vsakega posameznika, da ni prav, če nekoga slikamo brez njegovega dovoljenja, da je včasih treba telefon dati na tiho ali ga ugasniti, ter še ogromno drugih stvari. Zavedati se moramo, da ni nujno, da bomo s tem dosegli vse cilje, saj delujemo kot posamezniki in ni nujno, da se bodo vsi držali pravil, vendar če vsak posameznik pripomore k nečemu, lahko ustvarimo veliko bolj srčno in prijazno družbo.
Uporabljeni viri:
Program: Google Slides
Fotografije: Pixabay
Refleksija in samovrednotenje:
- Pri tem projektu sem se naučila, kako v spletno objavo vdelati predstavitev, saj prej nisem niti približno vedela, kako se to stori in sem res vesela, da sem osvojila to znanje. O izdelavi predstavitve se nisem naučila ničesar novega, saj sem bila s tem seznanjena že v osnovni šoli.
- Če bi imela več časa, ne bi spremenila ničesar, saj sem si delo za projektno nalogo načrtovala tako, da je bilo časa ravno prav.
- Največ časa sem posvetila iskanju ustreznih fotografij, saj sem želela, da so res povezane s posamično točko oziroma pravilom in animacijam le-teh.
- Menim, da je moja projektna naloga narejena zelo dobro, saj mislim da sem se držala vseh navodil, ki so bila podana.
- Pridobljeno znanje mi bo prišlo prav tako pri študiju, kot v poklicu, saj moramo na faksu narediti kar nekaj predstavitev, kar bo s pridobljenim znanjem še veliko lažje. Kot učitelji bomo skoraj vsak dan uporabljali multimedijske predstavitve, saj si bomo tako pri pouku prihranili čas, ki bi ga porabili za pisanje na tablo, učencem pa bomo lahko snov razložili na že prej pripravljenih drsnicah, kjer je lahko vključenih veliko fotografij in posnetkov, ki učencem še bolj približajo snov in jim olajšajo razumevanje.
- Pri tem projektu mi je bilo vse zelo všeč, najljubše pa mi je bilo urejati predstavitev, natančneje dodajanje fotografij in animacij.
- V definiciji projekta ne bi spremenila ničesar, saj je podan zelo natančno.
Avtorica: Larisa Peterlin
Mentor: Alenka Žerovnik
Nosilec predmeta: doc. dr. Irena Nančovska Šerbec
Študijska smer, predmet in letnik študija: razredni pouk, Informacijsko-komunikacijske tehnologije v izobraževanju, 1. letnik
Fakulteta: Pedagoška Fakulteta
Datum: 13. 5. 2020