Projektna naloga: INFOGRAFIKA
INFOGRAFIKA
Program: Canva
Tema: Spletni in mobilni bonton
KONČNI IZDELEK:
SPLETNI BONTON(pdf. oblika)
To delo je objavljeno pod licenco Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna.
POTEK IZDELAVE:
1. USTVARI IZDELEK – infogram
Na začetni strani, izberemo vrsto izdelka, ki ga bomo izdelali.
2. OZADJE – simbol za barvno paleto – nova barva
Izberemo barvo ozadja
3. ELEMENTI – Predmeti – Oblike
Ozadju dodamo predmete – oblike, ki bodo predstavljale oblačke, v katerih bo besedilo, da popestrimo izgled infografike.
4. Oblikam spremenimo barvo – nova barva – sprememba oblike elementa.
S klikom na kvadratek v levem zgornjem kotu, elementu spremenimo barvo. Nova barva nam omogoča, da izberemo poljubno barvo. S klikom na predmet, se pojavi modra obroba in simbol za rotiranje oblike, ki omogočita, da elementu spremeni velikost in njegovo smer.
5. BESEDILO – kombinacije pisav – Wild Sale
Izberemo pisavo za naslov.
6. Spremenimo velikost pisave in barvo pisave
7. ELEMENT – PRELIVANJA
Ozadju dodamo predmete – prelivanja, ki bodo predstavljale oblačke, v katerih bo besedilo, da popestrimo izgled infografike.
8. Elementom spremenimo barvo.
Elementom spremenimo barvo. Lahko vidimo, da sta na voljo dve barvi saj se barvi prelivata (element – prelivanja)
9. BESEDILO – PISAVA (Advent Pro Bold)
infografiki dodamo besedilo, spremenimo mu pisavo.
10. BARVA BESEDILA – Barve dokumenta
Besedilu spremenimo barvo. Izberemo med barvami – barve dokumenta, saj so tam zbrane barve, ki smo njih že uporabili, da se barvno uskladi.
11. ELEMENTI – POIŠČI IKONE IN OBLIKE
Dodamo elemente – sličice, za slikovno ponazoritev nekaterih sporočil infografike. Popestrimo vse skupaj.
12. Elementom spremenimo barve
Nekateri elementi imajo možnost spremembe barve, tem jo spremenimo, da se barvno usklajuje s temo infografike.
13. končan izdelek
končan izdelek lahko prenesemo. Izberemo vrsto datoteke, ki jo bomo shranili (PDF, JPG …)
REFLEKSIJA IN SAMOVREDNOTENJE:
- Kaj sem se novega naučila v tem projektu? V tem projektu sem se seznanila s programom Canva.
- Če bi imela več časa, bi dodala, spremenila, izboljšala …? Če bi imela več časa bi raziskala program še podrobneje in uporabila še več funkcij, ki jih ponuja za izdelavo infografike. Morda bi se tudi bolj poglobila v vsebino samega besedila na infografiki, da bi bil bolj inovativen.
- Kateremu delu si posvetila največ časa in zakaj? Največ časa sem porabila za izdelavo infografike, saj je bilo to zame nekaj povsem novega in zanimivega zato sem se potrudila, da sem se program naučila uporabljati in ga raziskala nekoliko podrobneje. Ker je toliko možnosti in izbire me je nekoliko zaneslo s količino časa, ki sem namenila izdelavi.
- Kako ocenjuješ svoje delo glede na dan kriterij ocenjevanja? Menim, da sem prikazala izdelavo infografike primerno in natančno. Sama infografika, pa vsebuje ustrezno temo, spletni in mobilni bonton. Infografiko sem objavila v obliki slike in pdf dokumenta. Dodala sem povezavo za vir, ki sem ga uporabila pri vsebini besedila na infografiki, ter samo povezavo za program Canva. Slike in objavo sem označila z ustrznimi licencami. Zato se mi zdi, da sem v izdelek vložila veliko truda in nalogo opravila solidno.
- Kje in kako bom lahko pridobljeno znanje uporabil/a tekom študija in na svoji poklicni poti? Program Canva me je navdušil, saj je imel tudi v brezplačni verziji ogromno funkcij. Prepričana sem, da ga bom zato uporabljala še v prihodnosti, za izdelavo infografike, saj je sama izdelava res preprosta in zabavna.
- Kaj mi je bilo pri projektu najljubše in kaj najmanj? Najmanj mi je bila všeč plačljiva stran programa. Ostalo pa se mi zdi da je bilo res zanimivo in res uživala ob izdelavi infografike.
- Kaj bi spremenil v definiciji projekta, da bi bil boljši? Sam projekt se mi je zdel dobro zastavljen in me je navdušil nad novim programom in izdelavo infografike, tako nebi spremenila ničesar.
Avtorica: Urška Cujnik, 1. letnik razrednega pouka
Mentorica: mag. Alenka Žerovnik
Nosilka predmeta: dr. Irena Nančovska-Šerbec
Predmet: Informacijsko-komunikacijske tehnologije v izobraževanju (IKT)
Pedagoška fakulteta, Univerza v Ljubljani
15. 6. 2020
To delo je objavljeno pod licenco Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna.