Interaktivno gradivo
Kot zaključek, projektne naloge na temo spletnega bontona, sem pripravila še nekaj interaktivnih vprašanj za ponovitev.
Pri izdelavi sem uporabila dva spletna programa, in sicer H5P ter Mentimeter.
1. Interaktivne naloge narejene s programom H5P.
S tem programom sem izdelala 5 interaktivnih nalog različnega tipa, ki so prikazane spodaj.
(Vse naloge objavljene pod licenco:
To delo je objavljeno pod licenco Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna.)
1.1 Postopek izdelave interaktivnih nalog v programu H5P – VIDEOPOSNETEK
To delo je objavljeno pod licenco Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Deljenje pod enakimi pogoji 4.0 Mednarodna.
2. Interaktivna predstavitev oz. kviz narejen s programom Mentimeter.
S pomočjo tega programa sem izdelala kviz, ki je namenjen tekmovanju med posamezniki. Lahko bi ga uporabil učitelj, ki bi imel nadzor nad potekom kviza, in s tem preveril znanje in razumevanje učencev.
Kviz je podan z rešitvami.
To delo je objavljeno pod licenco Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Deljenje pod enakimi pogoji 4.0 Mednarodna.
2.2 Postopek izdelave interaktivne predstavitve v programu Mentimeter – VIDEOPOSNETEK.
To delo je objavljeno pod licenco Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Deljenje pod enakimi pogoji 4.0 Mednarodna.
***
Za urejanje videoposnetka sem uporabila program Wondereshare Filmora.
***
REFLEKSIJA:
1. Pri tem projektu sem spoznala dva nova programa za izdelovanje interaktivnih nalog, ki bosta v bodočem poklicu lahko zelo uporabna.
2. Če bi imela več časa, bi mogoče poiskala kakšen drug program kot je H5P, saj ni tako priročen; namreč za vsako vprašanje (tudi vprašanje istega tipa) moraš odpreti novo, vendar enako predlogo.
3. Največ časa sem posvetila spoznavanju spletnega programa Mentimeter, saj mi je bil zelo zanimiv. Ponuja možnost ”tekmovalnega” kviza, ki je zelo dobrodošel pri ponovitvi snovi v razredu.
4. Svoje delo ocenjujem zelo pozitivno, saj je bilo to prvič, da sem se lotila takega projekta in menim, da mi je za prvič to zelo dobro uspelo.
5. Kot sem že omenila, mi bosta programa, predvsem Mentimeter, v bodočem poklicu prišla zelo prav, saj bom lahko z njima preverila učenčevo razumevanje snovi.
6. Najbolj mi je bilo všeč delati s samima programoma, najmanj pa mi je bilo všeč opisati oz. posneti postopek izdelave, saj se hitro zgodi, da pozabiš podati določene informacije.
7. Pri tem projektu ne bi spremenila ničesar bistvenega, mogoče bi zahtevala opis izdelave interaktivnih nalog le enega programa, ne obeh.
***
Avtorica: Kaja Bajc, 1. letnik razrednega pouka
Mentorica: ast. mag. Alenka Žerovnik
Nosilka predmeta: dr. Irena Nančovska Šerbec
Predmet: Informacijsko-komunikacijske tehnologije v izobraževanju (IKT)
Pedagoška fakulteta, Univerza v Ljubljani
17. 5. 2020
***
To delo je objavljeno pod licenco Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Deljenje pod enakimi pogoji 4.0 Mednarodna.