Projektna naloga: KREIRAM SPLET

Pozdravljeni!

Sem študentka prvega letnika Razrednega pouka na Pedagoški fakulteti v Ljubljani. Za razliko od večine, sama nisem vedela kaj bi študirala do zadnjega trenutka, ko smo morali oddati prijavo za na fakulteto. Vendar svojo izbiro prav nič ne obžalujem in sem ravno nasprotno popolnoma navdušena, da sem odkrila, kaj bom z veseljem lahko počela v življenju. Vedno so me veselile vse smeri od športa do umetnosti, naravoslovje in družboslovje. In kot učiteljica razrednega puka ne potrebujem izbrati le ene, ampak se učim in lahko poučujem o vseh.

V prostem času se rada gibam in ustvarjam. Veliko časa preživim v naravi, ki me sprošča. Vedno znova odkrivam novo glasbo, ki obsega vse žanre. Najraje pa gledam razne filme, serije in predvsem anime. Ukvarjam se tudi z borilnimi veščinami. Na sploh pa nenehno odkrivam nove stvari in hobije, ki me veselijo in širijo obzorje.

(Vir: Pexels, licenca: CC0)

UPORABA IKT TEHNOLOGIJE:

Prvič sem se srečala z IKT že zelo zgodaj. Doma smo namreč imeli računalnik na katerem sem velikokrat igrala razne informativne in izobraževalne računalniške igre. Ko sem nekaj let pozneje dobila svoj telefon, s katerim sem zajemala slike, jih pošiljala prijateljem, pisala sporočila itn., v starejših letih pa tudi spoznala socialna omrežja, se je moja uporaba IKT tehnologije še povečala. Ne smem pa tudi pozabiti omeniti uporabo IKT v šoli, ko smo morali sami pripraviti predstavitve in se srečali s PowerPointom, ter seminarske naloge za katere sem uporabljala Word. Pri likovni smo se učili uporabljati slikarja in kako sami izdelati animirani film s Movie Maker-jem. V srednji šoli se je moje znanje še poglobilo pri predmetu informatika. Tam smo spoznali in se naučili uporabljati veliko novih programov in aplikacij kot so Google Drive, Excel itd. Pri pouku pa sem se srečala tudi s kahoot-om in interaktivnih nalog na spletnih učilnicah, ki so nam jih pripravili profesorji. Kljub temu pa je moja uporaba IKT pri izobraževanju veliko večja na fakulteti kot pa v prejšnjih letih. Moje znanje in uporaba IKT se je v zadnjih mesecih zaradi izobraževanja na daljavo še povečalo, saj smo bil tako rekoč prisiljeni, če smo želeli uspešno študirati, naučiti se uporabljati nove programe in aplikacije.

POMEN IKT TEHNOLOGIJE V BODOČEM POKLICU:

Informacijsko-komunikacijska tehnologija mi z izobraževanjem, ki sem ga prejela s tem semestrom, postaja vse pomembnejša in zdi ključna pri poučevanju. IKT nudi ogromno prednosti in možnosti izboljšan poteka pouka, če jo učiteljica le zna uporabljati in svoje znanje nenehno nadgrajuje saj se tehnologija razvija zelo hitro. V mojem bodočem poklicu me bo tako spremljala vsak dan, uporabljala pa jo bom za vse mogoče stvari. Od zapisovanja prisotnosti učencev na E-asistentu, izdelave interaktivnega gradiva za večjo individualizacijo vse do G-maila s katerim bom komunicirala s starši.  IKT pa se predvsem zdi smiselno uporabljati za popestritev pouka, saj se učenci učijo lažje če je njihova pozornost visoka in ure niso enake in monotone, s tem pa tudi oni sami dobijo izkušnje uporabe IKT-ja, ki jim bodo prišle prav v nadaljnjem izobraževanju in vsakdanjem življenju.

(Vir: Pexels, licenca: CC0)

REFLEKSIJA DELA IN SAMOVREDNOTENJE:

  • Kaj sem se novega naučil/a v tem projektu?  V tem projektu sem razmislila nekoliko globje o tem kdaj sem sploh sama začela uporabljati IKT in kako je pomemben za šolsko uporabo. Prav tako pa kako pravilno označevati licence.
  • Če bi imel/a več časa, bi dodal/a, spremenil/a, izboljšal/a … Izboljšala bi lahko strukturo stavkov in mogoče malo moja mišljenja podprla s kakšno literaturo.
  • Kateremu delu si posvetil/a največ časa in zakaj?  Največ časa sem porabila za sam razmislek, kaj napisati. Poleg tega pa še to, da vse licence pravilno označene.
  • Kako ocenjuješ svoje delo glede na dan kriterij ocenjevanja?  Zdi se mi, da sem ustrezno naredila vse ustrezne komponente, ki so bile zahtevane za to projektno nalogo. Napisala sem kratko besedilo o svojih izkušnjah in nadaljnji uporabi IKT-ja in pri tem upoštevala načela, ki veljajo za objavljanje podatkov na spletu. Slikovno gradivo sem smiselno umestila in ga označila s pravilnimi licencami. Objavo sem ustrezno označila, dodala pa tudi smiselne povezave. Na koncu pa tudi napisala samovrednotenje.
  • Kje in kako bom lahko pridobljeno znanje uporabil/a tekom študija in na svoji poklicni poti?  V nadaljnjem študiju in kasneje pri opravljanju svojega poklica, saj sem se naučila veliko koristnega znanja, da ne bom kršila avtorskih pravic in tako poiskala primerno gradivo in ga označila s licencami.
  • Kaj mi je bilo pri projektu najljubše in kaj najmanj?  Všeč mi je bilo urejanje članka, dodajanje slikovnega gradiva, iskanje povezav, … Najmanj pa samovrednotenje same sebe, saj je to zame še vedno zahtevno opravilo.
  • Kaj bi spremenil v definiciji projekta, da bi bil boljši?  V bistvu nebi spremenila ničesar, saj se mi zdi, da so bile vse naloge zadane v projektu primerne in nas je vsaka naučila nekaj drugega in pomembnega.

 

Avtorica: Urška Cujnik, 1. letnik razrednega pouka
Mentorica: mag. Alenka Žerovnik
Nosilka predmeta: dr. Irena Nančovska-Šerbec
Predmet: Informacijsko-komunikacijske tehnologije v izobraževanju (IKT)
Pedagoška fakulteta, Univerza v Ljubljani
Datum: 25. 5. 2020

Licenca Creative Commons
To delo je objavljeno pod licenco Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna.

(Skupno 58 obiskov, današnjih obiskov 1)

Morda vam bo všeč tudi...

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

Dostopnost