KREIRAM SPLET
Pozdravljeni!
Sem Katja, študentka 1. letnika razrednega pouka Pedagoške fakultete v Ljubljani. V prostem času se ukvarjam z glasbo, saj pojem v pevskem zboru ter igram klavir. Rada se tudi družim s svojimi prijatelji. Imam tudi mačka po imenu Muc, s katerim preživim veliko časa. Ker živim na vasi, grem pogosto na sprehod v naravo, saj se tam popolnoma sprostim.
IKT sem začela spoznavati v osnovnošolskem obdobju, kjer sem ga na začetku uporabljala za igranje računalniških igric, v višjih razredih pa so ga učitelji začeli uvajati v pouk. Plakate je nadomestili Power Point, zato so nas seznanili z osnovami tega programa. S predmetom informatika pa sem se prvič srečala v gimnaziji, kjer sem podrobneje spoznala Word in Exel, kar mi je pri predstavitvah in seminarskih nalogah vsekakor koristilo. Pri slednjih sem včasih morala izvesti tudi anketo, zato sem se naučila izdelovati spletne ankete s programom 1KA. Z obdelovanjem slik, posnetkov, izdelavo animacij itd. pa sem se spoznala na fakuleteti pri predmetu informacijsko-komunikacijse tehnologije v izobraževanju. Naučila sem se uporabljati nove programe kot npr. Prezi (orodje za izdelavo multimedijske predstavitve), Photoscape (program za obdelavo slik), Inkscape (program za izdelavo vektorske grafike), Canva (programza izdelavo infografike)… Vsekakor mi bo to znanje koristilo v bodočem poklicu.
Kot učitelji razrednega pouka bomo vsakodnevno nastopali pred otroki. Da pouk ni preveč monoton je potrebno dodajati zanimiva gradiva, kot npr. Power Point, slikovne in zvočne pripomočke, videoposnetke … Zato mora učitelj znati uporabljati programe, ki otrokom snov še dodatno ponazorijo. Otroci si jo bolje predstavlajo in lažje zapomnijo. Poleg tega pa v današnjem času IKT postaja vse pomembnejši. Učitelji razrednega pouka morajo spodbujati in seznaniti otroke z njim, saj bodo le tako spoznali osnove IKT in ga znali tudi v bodoče uporabljati.
Prilagam povezavo do članka z naslovom ˝Digitalne kompetence za učitelje – DigCompEdu˝
Uporaba IKT v osnovni šoli, vir Pixabay,
REFLEKSIJA IN SAMOVREDNOTENJE
V tem projektu sem se naučila, da je informacijsko-komuniacijska tehnologija prisotna vsakodnevno v našem življenju. Zato je pomebno, da se z njo srečamo čim prej in se jo naučimo uporabljati. Pri tem ima pomembno nalogo tudi učitelj razrednega pouka, čigar naloga je, da otroke vpelje v svet IKT.
Če bi imela več časa bi spremenila oz. dopolnila del o nemenu uporabe IKT. Bolj bi se poglobila in dodala še več primerov.
Največ časa sem se posvetila delu, v katerem opisujem, kako sem se seznanjala z IKT do sedaj, saj se vsega več ne spomnim in sem kar nekaj časa razmišljala, kako sem prišla do teh znanj.
S svojim delom sem zadovoljna. Držala sem se navodil oz. kriterijev. Poskušala sem oblikovati besedilo, ki prikazuje moje izkušnje in mnenje o IKT. Poleg tega pa sem želela tudi poglobiti znanje o IKT. Zato se mi zdi, da sem delo odlično opravila.
Novo znanje bom vsekakor uporabila v svojem bodočem poklicu, saj se zavedam, da je znanje IKT dandanes vse pomembnejši, kar želim prenesti tudi na svoje učence.
Najbolj mi je bilo všeč, da sem lahko razmišljala, kako je za učitelja razrednega pouka pomembno znanje o IKT. Saj se zdaj tega še bolj zavedam in bom vsekakor to upoštevala pri poučevanju. Najmanj pa mi je bilo všeč, da sem na začetku potrebovala, kar nekaj časa, da sem zbrala misli o svoji uporabi IKT. V bodoče se bom trudila, da do tega ne bo prišlo.
Spremenila pa bi le jasnejša navodila, saj sem jih morala prebrati večkrat, da sem točno razumela, kaj od mene zahtevajo.
AVTOR: Katja Šuštaršič
MENTOR: mag. Alenka Žerovnik
NOSILKA PREDMETA: dr. Irena Nančovska-Šerbec
Pedagoška fakulteta Univerze v Ljubljani, Razredni pouk, informacijsko-komunikacijske tehnologije v izobraževanju, 1.letnik
DATUM: 28. 5. 2020
To delo je objavljeno pod licenco Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Deljenje pod enakimi pogoji 4.0 Mednarodna.