1. kreiram splet
Sem Laura in sem študentka prvega letnika Pedagoške fakultete v Ljubljani. Že od malih nog sem vedela, da želim postati učiteljica, zato so se mi na dan, ko sem izvedela da sem sprejeta na fakulteto, uresničile dolgoletne sanje. Rada pa imam tudi glasbo ter živali. V prostem času rada ustvarjam z različnimi materiali, se ukvarjam s fotografijo in izdelavo video posnetkov ali pa preberem kakšno dobro knjigo. Med drugim sem tudi prostovoljna gasilka, kjer lahko svojo strast do otrok in poučevanja tudi uporabim kot mentorica gasilski mladini. Ob vseh teh dejavnostih pa me vedno spremlja tudi tehnologija.
Tehnologija nas spremlja na vsakem koraku, četudi se tega ne zavedamo. Uporabljam jo za veliko različnih stvari – za zabavo, učenje, informiranje, delo, komuniciranje … Recimo ko iščem ideje za ustvarjanje, brskam po internetu. Če želim poslušati glasbo, jo poiščem na internetu. Če potrebujem budilko, si jo nastavim na telefonu. Če se dolgočasim, brskam po socialnih omrežjih in se tako zamotim. Če želim izdelati seminarsko nalogo, informacije poiščem na spletu in nalogo natipkam na računalnik. In nenazadnje, če želim fotografirati svojega domačega ljubljenčka, vzamem telefon in ga ujamem na posnetek. Vse to pa mi omogoča tehnologija.
Kot bodoči učiteljici se mi zdi, da je zelo pomembno, da sem vešča uporabe tehnologije, brez katere je tako rekoč nemogoče opravljati to delo. Tako kot v zasebnem življenju, je tehnologija bistvena tudi pri poklicu učitelja. Sploh v tem času, ko smo zaradi epidemije ostali doma. Če tehnologije ne bi bilo, tudi šolanja ne bi mogli izvesti. Pa tudi če pouk poteka normalo, je tehnologija še vedno ključna, saj jo učitelji uporabljajo za spletne redovalnice in dnevnike, komuniciranje s sodelavci, učenci in starši, kot pripomoček pri pouku …
Skratka, zdi se mi zelo dobro, da se že na začetku našega šolanja seznanimo s tehnologijo, saj nam je v veliko pomoč v življenju.
(vir slike: https://pixabay.com/photos/online-course-teacher-training-4668930/ )
SAMOREFLEKSIJA
- Kaj sem se novega naučil/a v tem projektu?
Ob ustvarjanju te naloge sem veliko razmišljala o tehnologiji v vsakdanjem življenju in ugotovila, da je res bistvena tudi za najmanjše naloge. Sedaj bom nanjo gledala drugače in bom bolj pozorna na njeno uporabo.
- Če bi imel/a več časa, bi dodal/a, spremenil/a, izboljšal/a …
Zapisala bi še več svojih misli, ki so se mi porodile, a jih nisem znala ubesediti.
- Kateremu delu si posvetil/a največ časa in zakaj?
Največ časa sem posvetila razmišljanju o tehnologiji in o njenem vplivu na ljudi. Veliko časa pa sem posvetila tudi pisanju refleksije.
- Kako ocenjuješ svoje delo glede na dan kriterij ocenjevanja?
Zdi se mi, da sem zapisala veliko stvari, ampak vedno bi lahko bilo še boljše. Lahko bi še bolj razvila svoje misli.
- Kje in kako bom lahko pridobljeno znanje uporabil/a tekom študija in na svoji poklicni poti?
Svoje znanje o tehnologiji bom skušala podati svojim učencem in jih naučiti uporabljati tehnologijo. Tekom študija pa mi bodo ta spoznanja prišla prav, saj imamo vedno veliko opravka s tehnologijo.
- Kaj mi je bilo pri projektu najljubše in kaj najmanj?
Najljubše mi je bilo zavedanje, da je tehnologija res pomembna in da ima veliko dobrih vplivov na naše življenje.
- Kaj bi spremenil v definiciji projekta, da bi bil boljši?
Ta naloga se mi je na prvi pogled zdela nesmiselna, a sedaj, ko je končana, se mi zdi da je bila uporabna in da me je zelo spodbudila k razmišljanju.
AVTOR: LauKot
MENTOR: mag. Alenka Žerovnik
NOSILEC PREDMETA: doc. dr. Irena Nančovska Šerbec
ŠTUDIJSKA SMER IN LETNIK: Razredni pouk, 1. letnik
PREDMET: Informacijsko-komunikacijske tehnologije v izobraževanju
FAKULTETA: Pedagoška Fakulteta
UNIVERZA: Univerza v Ljubljani
DATUM: 10. 6. 2020
To delo je objavljeno pod licenco Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna.