Projektna naloga: Multimedijska predstavitev

Za temo svoje projektne naloge sem si izbrala Spletni bonton, saj menim, da se ljudje ne zavedamo, kako zares pomembna je ta tema. Navezuje se na pravila lepega obnašanja tudi na splošno izven interneta. Z namenom, da bi ljudi ozavestila o pravilnem vedenju na spletu sem izdelala tudi krajšo predstavitev, ki zajema kaj sploh je spletni bonton, pravila lepega vedenja na internetu, kaj moramo upoštevati, česa se na internetu izogibajmo in na kaj moramo biti pozorni, vstavila sem tudi videoposnetek, ki prikazuje pravilno vedenje, kaj je spletno nasilje in kako ukrepati, če smo sami žrtev le-tega.

Predstavitev je predvsem namenjena mladim, ki še niso tako seznanjeni s pravili vedenja na spletu, in vsem tistim, ki bi lahko obudili spomin o spletnem bontonu. Moj glavni cilj te predstavitve je ozavestit ljudi o pravilnem vedenju in spletnem bontonu.

 

Licenca Creative Commons

To delo je objavljeno pod licenco Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna.

UPORABLJENI VIRI IN ORODJA:

REFLEKSIJA IN SAMOVREDNOTENJE:

  • Kaj sem se novega naučil/a v tem projektu?  Naučila sem se delati z Googleslides, prav tako pa sem se naučila kako vdelati videoposnetek v samo predstavitev. Poglobila sem tudi svoje znanje o spletnem bontonu.
  • Če bi imel/a več časa, bi dodal/a, spremenil/a, izboljšal/a … Če bi imela več časa bi se še bolj poglobila v samo temo, vključila bi tudi več primerov, samo predstavitev pa bi še popestrila z animacijami.
  • Kateremu delu si posvetil/a največ časa in zakaj? Največ časa sem namenila brskanju po spletu, zbiranju informacij o sami temi, pregledovanju strani in iskanju ustreznih slik in videoposnetka.
  • Kako ocenjuješ svoje delo glede na dan kriterij ocenjevanja? Glede na dan kriterij ocenjevanja menim, da sem se držala vseh navodil in jim kar se da dosledno sledila. Prav tako menim, da je predstavitev enostavna za razumevanje in primerna za vse generacije.
  • Kje in kako bom lahko pridobljeno znanje uporabil/a tekom študija in na svoji poklicni poti? Googleslides mi je osebno ljubši kot Powerpoint tako, da ga bom v prihodnje večkrat uporabljala, otroke pa bom že dovolj zgodaj poučila o spletnem bontonu.
  • Kaj mi je bilo pri projektu najljubše in kaj najmanj? Pri projektu mi je bila najljubša izdelava prosojnic, iskanje in pregledovanje ustreznih slik, manj ljubo pa mi je bilo iskanje informacij o sami temi.
  • Kaj bi spremenil v definiciji projekta, da bi bil boljši? Pri samem projektu ne bi spremenila ničesar, saj menim, da se z  izdelavo le-tega pridobila ogromno novega znanja.

Avtorica: Maša Žičkar, 1. letnik, Razredni pouk
Mentorica: mag. Alenka Žerovnik
Nosilka predmeta: dr. Irena Nančovska-Šerbec
Predmet: Informacijsko-komunikacijske tehnologije v izobraževanju (IKT)
Pedagoška fakulteta, Univerza v Ljubljani
Datum: 13. 6. 2020

Licenca Creative Commons

To delo je objavljeno pod licenco Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Deljenje pod enakimi pogoji 4.0 Mednarodna.

 

(Skupno 58 obiskov, današnjih obiskov 1)

Morda vam bo všeč tudi...

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

Dostopnost