Kreiram splet
Pozdravljeni!
Sem študentka 1. letnika razrednega pouka na Pedagoški fakulteti v Ljubljani. Ker imam rada delo z otroki in poleg študija delam v počitniškem varstvu sem vedela, da bom moj študij opravljala na Pedagoški fakulteti. Poleg dela z otroki rada pomagam drugim in sem zelo ustvarjalna oseba, zato sem prepričana, da je delo učiteljice in pomoč otrokom moja prava izbira poklica.
Z IKT tehnologijo sem se srečala že v osnovni šoli, ko sem začela uporabljati programe, kot je PowerPoint in Word. Te programe sem uporabljala večinoma za šolske namene.
V srednji šoli se je uporaba IKT povečala, saj so nas seznanili še z šolsko spletno stranjo ter eAsistentom. Poleg programov, ki smo jih potrebovali za pisanje seminarskih nalog ali predstavitve, sem IKT tehnologijo začela v srednji šoli uporabljati tudi družabna omrežja, ki so v današnjem času vse bolj priljubljena in skoraj nuja. Prav tako pa smo v 4. letniku pouk preselili na daljavo, zato je postala uporaba tehnologije ključna. Pobližje smo se spoznali s videokonferenčnimi platformami ter spletno učilnico.
This work is marked with CC0 1.0
Pomen IKT tehnologije v mojem bodočem poklicu
Kot bodoča učiteljica se zavedam, da je pomen tehnologije v razredu zelo pomemben, saj je učiteljski poklic tesno povezan z tehnologijo. Učitelj mora imeti veliko znanja na tem področju tehnologije.
IKT tehnologijo lahko kot učitelji uporabljamo kot gradiva, ki jih potrebujemo v razredu, in nam tako olajšajo delo. S pomočjo tehnologije lahko naredimo učne liste v Word-u, pri razlagi snovi si lahko pomagamo s PowerPoint predstavitvijo, kjer vključimo tudi slikovna gradiva in tako popestrimo razlago. Raba interneta in brskalnika je zelo priročna v razredu, saj si lahko ogledamo kakšen video ali pa poiščemo pomen besede, ki ga ne poznamo. V današnjem času moramo kot učitelji zelo dobro poznati delovanje orodij kot je npr. eAsistent in spletna učilnica.
Uporaba IKT tehnologije je v zadnjem letu, v času pandemije, postala zelo pomembna. Tako računalniki omogočajo komunikacijo med učitelji in starši ter seveda učenci, saj učenje v zadnjem letu poteka večinoma na daljavo.
Kljub veliko prednostim, ki jih ima IKT tehnologija pa ne smemo pozabiti tudi na negativne strani. Zato moremo učence spodbujati, da ne preživijo preveč časa za zasloni in jo raje včasih nadomestijo s igro v naravi.
This work is marked with CC0 1.0
Refleksija in samovrednotenje
V tem projektu sem se naučila pomena avtorskih pravic in kako dodajati ustrezne CC licence. Mislim, da sem v projektu tako ustrezno vstavila potrebno licenco za slikovno gradivo. V projektu ne bi nič spremenila ali dodala, saj sem sledila navodilom, ki so namenjena za pisanje tega projekta. Seveda pa so dobrodošle tudi izboljšave, da bi bil moj projekt še bolj ustrezen in pravilen.
Največ časa sem posvetila pisanju besedila in iskanju slikovnega gradiva. Želela sem, da je prispevek smiselno napisan in je moje mnenje ustrezno argumentirano in poglobljeno, zato sem za pisanje potrebovala največ časa. Pridobljeno znanje bom lahko uporabila pri moje bodočem poklicu, prav tako pa v vsakdanjem življenju. Ugotovila sem, kako najlažje poiščeš sliko, ki ima javno domeno. To znanje bom lahko uporabila pri naslednjih projektih, študiju in pri poučevanju v razredu. Pri tem projektu mi je bilo najbolj všeč, da sem razmišljala o pomenu IKT v mojem bodočem poklicu. Hkrati pa mi je bilo najmanj všeč, da sem morala moje misli in argumente smiselno ubesediti v prispevku, saj mi je vzelo kar veliko časa. V definiciji projekta ne bi spremenila nič, saj je bil velik poudarek na razmišljanju o našem bodočem poklicu v povezavi z tehnologijo. To je zelo uporabno in smiselno za nadalen študij in delo.
Avtor: EV
Mentorica: mag. Alenka Žerovnik
Nosilka predmeta: dr. Irena Nančovska Šerbec
Predmet: informacijsko-komunikacijske tehnologije v izobraževanju
Letnik in študijska smer: 1.letnik, razredni pouk
Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
Datum: 1. 5. 2021
Kreiram splet by EV is licensed under CC BY-NC-SA 4.0