Interaktivna multimedijska predstavitev
Svojo interaktivno multimedijsko predstavitev oziroma multimedijski video sem izdelala na temo osnov spletnega bontona. Osredotočila sem se na osnovna pravila vzornega in odgovornega obnašanja na spletu ter na ustrezno komunikacijo preko elektronske pošte. Dotaknila sem se tudi situacij oziroma aktivnosti, ki se jim je v sklopu primernega vedenja na spletu smiselno izogniti. Podatke za vsebinski del videa sem črpala iz spletne strani Safe.si.
Video predstavitev sem najprej izdelala v programu PowerPoint, kjer sem vsebino zapisala na drsnice, dodala ustrezne fotografije in posnela govorjeno spremljavo za boljšo razumljivost vsebine. Nato sem v programu Shotcut videu dodala še glasbeno zvočno podlago za popestritev video posnetka. V videu sem uporabila slike iz spletne strani Pixabay, gif animacijo pa sem naredila v programu PhotoScape X. Video posnetek sem naložila v spletišče Arnes Video in nazadnje dodala še interaktivne naloge oziroma vsebine s pomočjo spletnega mesta razredniIKT.
Interaktivne naloge uporabnika spodbudijo k večji aktivnosti in ga dodatno povežejo z vsebino. Vsebine so namenjene vsem, ki se želijo seznaniti z osnovami spletnega bontona in so primerne tudi za otroke, ki že rokujejo z digitalnimi napravami. Namen in cilj video posnetka je, da se uporabnik seznani z osnovami bontona na spletu in jih preko interaktivnih vsebin še dodatno ponotranji.
Osnove spletnega bontona by AP is licensed under CC BY-NC-ND 4.0
Glasbena podlaga by Asepirawan20 is marked with CC0 1.0
Refleksija in samovrednotenje
Pri izdelavi te projektne naloge sem ponovila in obnovila znanje montaže video posnetka oziroma natančneje dodajanja zvočne steze video vsebini. Ponovila sem, kako se posnetek naloži v Arnes Video in nato sem se še naučila, kako se v video posnetek vključi interaktivne naloge različnih tipov. Če bi imela več časa bi v video posnetek vključila več vsebine, ne samo osnove in predvsem več konkretnih primerov oziroma izkušenj uporabnikov s spletnim bontonom. Dodala bi tudi več interaktivnih nalog. Največ časa sem porabila za snemanje govorne spremljave drsnicam , saj se mi velikokrat zataknilo in sem morala snemanje za posamezne drsnice večkrat ponavljati. Glede na kriterije ocenjevanja svoj končni izdelek ocenjujem kot ustrezen, saj sem sledila vsem navodilom in vključila zahtevane elemente. Vsebina projektne naloge mi bo tekom študijske in poklicne poti služila tako, da bom znala tudi sama izdelati video predstavitev z dodanimi interaktivnimi nalogami in ne samo uporabljati video posnetkov drugih avtorjev. Pri projektni nalogi mi je bil najljubši del izbiranje predloge oziroma teme drsnic in samo urejanje drsnic, saj uživam v estetskem elementu tega dela. Snemanje govorne podlage mi je bilo najmanj ljubo, saj nerada poslušam svoj glas na posnetkih. Projekt se mi zdi smiselno zastavljen in tudi ne pretežek, zato ne bi spremenila ničesar.
Viri in uporabljeni programi: Safe.si, PowerPoint, Shotcut, Pixabay, PhotoScape X, Arnes Video, razredniIKT.
Avtorica: AP
Mentorica: mag. Alenka Žerovnik
Nosilka predmeta: dr. Irena Nančovska Šerbec
Predmet: infromacijsko-komunikacijske tehnologije v izobraževanju
Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
Razredni pouk, 1. letnik
Datum: 27. 6. 2021