KREIRAM SPLET
Pozdravljeni!
Sem Ema, študentka prvega letnika razrednega pouka na Pedagoški fakulteti v Ljubljani. Za ta študij sem se odločila, saj so mi bili otroci vedno pri srcu. Velikokrat pa sem dobila tudi pohvale drugih oseb, ki so v tem poklicu. Po njihovem mnenju znam zelo dobro pristopiti do otrok ter z njimi navezati res dober stik, tako mi lahko hitro zaupajo. Idejo da bi postala učiteljica sem dobila že v sedmem razredu osnovne šole. Kljub vsej otroški domišljiji in takratnim idejam se moja želja ni nikoli pretirano spremenila. Pot sem začela oblikovati že v srednji šoli, kjer sem imela priliko skrbeti za sosedove otroke in jim s časoma pomagati tudi pri kakšnih šolskih obveznosti. Nato pa sem študij nadaljevala na Pedagoški fakulteti, kjer imam odlično priliko za delo z otroci. Menilo je že eno leto študija in moje mnenje ter navdušenje se še ni spremenilo, še vedno sem mnenja, da bo to pravi poklic zame.
This work is licensed under CC BY 4.0
UPORABA IKT DO SEDAJ
V začetku osnovne šole je bilo moje znanje o uporabi IKT – ja zelo slabo. Bila sem otrok, ki je zelo veliko časa preživel v družbi ter v naravi. Izkusil vse športe in igral na kar nekaj inštrumentov, a nikoli prišel v stik s tehnološko napravo. Tako sem v stik s samim računalnikom in uporabo IKT-ja prišla šele v drugi triadi osnovne šole in takrat je moje znanje začelo rasti oziroma se širiti.
Od tistega trenutka je IKT postal del pomemben mojega življenja tako pri komunikaciji, kot tudi izdelovanju izdelkov oziroma projektnih nalog, ki smo jih izdelovali v pedagoškem procesu. Moj prvi stik z IKT je bil v osnovni šoli, ko niso bili več potrebni plakati ampak smo lahko postali bolj kreativni in si pri predstavitvi pomagali s pomočjo PowerPoint in Word. Nadaljevalo se je v srednji šoli, kjer smo se bolj podrobno posvetili iskanju nam neznanih podatkov preko spletnih omrežij, prav tako smo se pri predmetu informatika naučili uporabljati Excel. Ko sem prišla na fakulteto sem spoznala tudi dve, po mojem mnenju, zelo uporabni aplikaciji in sicer: Metimeter in pa aplikacijo Kahoot Do današnjega dne sem prejela že kar nekaj informacij o uporabi, delovanju vseeno pa menim da je še vedno veliko prostora za novo spoznavanje in rast.
This work is licensed under CC BY 4.0
UPORABA IKT V BODOČEM POKLICU
IKT je postal pomemben del našega življen, to smo lahko zelo dobro opazili tudi v tem letu šolanja, ko smo ga za dobro šolanje resnično potrebovali. Kot učiteljica menim da je potrebno uporabljati starejše metode, torej pisanje na tablo in liste, pisanje v učbenike, gibanje in pridobivanje znanja v naravi. Tako razvijamo motoriko otrok, jim omogočamo lažje razmišljanje, dobro prakso s pomočjo katere učeni pridobimo informacije katere ohranimo v spominu veliko dlje časa kot pa samo teorijo. Vseeno pa se mi zdi pomembno, da otrokom predstavimo tudi tehnologijo, ki pa jim bo koristila celo življenje.
Menim da je IKT v šolstvu pomemben zaradi raznolikosti ustvarjanja tem. S pomočjo tega si učitelji odpremo veliko možnosti pri oblikovanju same ure, načinu predstavitve snovi. Otrokom omogočamo večjo kreativnost, prav tako predstavimo temo bolj zanimivo in pestro ter držimo otrokovo koncentracijo vse do konca šolske ure. IKT je olajšal vlogo tudi učiteljem, ko je ustvaril eAsistent.
This work is licensed under CC BY 4.0
REFLEKSIJA IN SAMOVREDNOTENJE
Pri tem projektu sem spoznala vrednost uporabe IKT v vsakodnevnem življenju pred vsem pa v svojem bodočem poklicu ter kako je vplivala name kot na učenca. Naučila sem se kako pravilno oblikovati stran, kako označevati slike z ustreznimi licencami. sedaj vem zakaj je pomembno da našo objavimo označimo z ustreznimi kategorijami in oznakami.
S to nalogo smo se soočili že kar nekajkrat, lahko bi rekli skoraj v vsakem objavljanju. Ker sem že imela izkušnje mi naloga ni povzročala težav. Znanje, ki sem ga pridobila, mi bo koristil na vseh področjih življena, pred vsem pa bo imel veliko vrednost v mojem bodočem poklicu. Pri tej nalogi, mi je bilo všeč vse in nimam pripomb.
Avtorica: emab1
Mentorica: mag. Alenka Žerovnik
Nosilka predmeta: dr. Irena Nančovska Šerbec
Predmet: Informacijsko-komunikacijske tehnologije v izobraževanju (IKT)
Fakulteta: Pedagoška fakulteta, Univerza v Ljubljani
Datum: 28.6.2021