Kreiram splet
Pozdravljeni v mojem 1. blogu. Sem Mala Sončica in kot vse Sončice prihajam iz dežele Srečamandija. Tam živim skupaj s svojo družino. Veliko hodim v naravo s svojimi prijateljicami in prijatelji, še posebno radi pa imamo piknike na sončne dni.
IKT tehnologija v mojem dosedanjem življenju
Z IKT tehnologijo se srečujem dnevno v raznovrstnih oblikah. Zadnje čase preživljam največ časa za mojim prenosnim računalnikom, kjer opravljam predvsem svoje študijske obveznosti. Poleg predavanj, ki jim sledim, se večkrat ustavim tudi na You Yubu, kjer poslušam glasbo. Poleg tega sem z IKT tehnologijo v stiku tudi, ko uporabljam pametni telefon, s katerim se vključujem na različna družbena omrežja, kjer si krajšam čas in se pogovarjam s prijatelji. Moj hobi je tudi fotografija, ki prav tako vključuje pomemben del IKT tehnologije, to je fotoaparat. Z njim želim zajeti predvsem motive različnih razpoloženj posameznikov in skupin. Še ena naprava s katero se srečujem zelo zelo pogosto pa je uglaševalec in metronom. Ker sem že v preteklosti večji del mojega življenja in izobraževanja namenila glasbi in vaji inštrumenta, sem se z njim srečevala redno in zelo pogosto. Pomagal mi je pri marsičem, da je moja vaja postala preciznejša in zaneslivejša. Brez vseh teh štirih pripomočkov si mojega življenja ne znam dobro predstavljati. Verjetno bi se vrtelo čisto drugače in morda celo težje, kot se je in se še bo.
IKT tehnologija v mojem bodočem poklicu
Pomembno se mi zdi, da se IKT tehnologijo vključi tudi v šolanje in izobraževanje otrok in ni le mladostnikov. Vendar pa se mi zdi, da je tukaj velika in posebna odgovornost tudi na razrednih učiteljih in razrednih pedagogih, ki morajo biti dobro ozaveščeni in spretni pri svojem delu, saj se mi zdi zelo pomembno, da najdemo zdravo razmerje. Gre za razmerje časa, ki ga otroci namenijo izobraževanju z IKT tehnologijo in telesnemu razvoju preko gibanja. Oboje se mi zdi zelo pomembno za otroka, vendar pa je težko najti ravnovesje med tema stvarema. Prehitro se lahko zgodi, da se posvetimo le enemu področju in otrok tako presedi cel dan pred računalnikom ali pa cel dan teče zunaj. Zeto se mi zdi, da je težko privzgojiti otroku čut za tehnologijo in mu hkrati omogočiti kvaliteten telesni in razumski razvoj. S problemom, ko otroci preveč časa sedijo pred računalnikom, se srečujemo že nekaj časa in mnogo staršev ne ve, kako in zakaj pride do tega. Na srečo pa imamo sedaj tudi za to že nekaj pripomočkov, o katerih si lahko več preberete na tukaj. Vseeno pa vidim, kako nam IKT tehnologija pomaga pri poučevanju in mislim, da si ne znamo več dobro predstavljati, kako bi pouk potekal brez nje. Zato se bom pri mojem delu trudila, da bom iskala način, kako otrokom približati IKT tehnologijo v pravi meri.
Samovrednotenje
Z vajo sem spoznala veliko novega. Nikoli do sedaj se še nisem srečala z licencami in pisanjem blogov, tako da mi je vaja predstavljala pravi izziv. Kljub temu da sem bila pred samim pisanjem zelo prestrašena in negotova, lahko zdaj ponosno zapišem, da se že veliko bolje znajdem na spletu ter vem, kje poiskati katero stvar. Mislim, da sem predvsem spoznala, kako pomembne so licence, saj jim prej nikoli nisem posvečala posebne pozornosti. Predvsem pa me je presenetilo, kako enostavno je ustvariti licenco. Sicer sem se pri tem koraku nekoliko dalj zadržala, vendar mi je kljub vsemu sami uspelo ugotoviti, kako jo pridobiti. Naloga se mi zdi trenutno opravljena in sem z njo zadovoljna. Predvsem pa se mi zdi zelo uporabna, saj je dobro razmisliti o tem, kakšen prostor bomo kot učitelji pripravili IKT tehnologiji in kako jo bomo približali učencem.
Avtorica: mala sončica
Mentorica: mag. Alenka Žerovnik
Nosilka predmeta: dr. Irena Nančovska Šerbec
Predmet: Informacijske-komunikacijske tehnologije v izobraževanju
Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
Oddelek za razredni pouk, 1. letnik
Datum: 20. 7. 2021