SLIKOVNO GRADIVO Z UPORABO RASTRSKE IN VEKTORSKE GRAFIKE

Refleksija in samovrednotenje

Kaj sem se novega naučil/a v tem projektu? Naučila sem se kaj je razlika med rastrsko in vektorsko grafiko. Sedaj vem, da rastrski grafiki pravimo tudi bitna grafika, saj sliko gradijo slikovne točke. Pri rastski grafiki smo odvisni od resolucije, večina fotografij (z ogromno dedatjli) ima to grafiko in so v formatu GiF, PNG, JPG. Vektorska grafika je predmetna grafika, saj je sestavljena iz točk, ravnin in črt. Uporabljamo jo za logotipe, vizitke, načrte, piktogrme, simbole, njena prednost pa je, da sliko sestavljajo posamezni objekti (zato lahko sliko npr. razdružimo) in da ni odvisna od resolucije. Pri projektni nalogi sem se naučila zajemati rastrske fotografije in jih urejati v programu PhotoScape X. NAučila sem se tudi ustvariti preprosto vektorsko sliko v programu Inkscape in jo izvoziti v PNG formatu.

Če bi imel/a več časa, bi dodal/a, spremenil/a, izboljšal/a … Če bi imela več časa bi se bolj poglobila v program Inkscape in ustvarila bolj kompleksno vektorsko sliko

Kateremu delu si posvetil/a največ časa in zakaj? Veliko časa sem posvetila izdelavi vektorske slike, saj tega še nikoli prej nisem počela (z urejnjem rastrskih slik imam že nekaj izkušenj).

Kako ocenjuješ svoje delo glede na dan kriterij ocenjevanja? Menim, da se uspešno sledila kiteriju. Zajete fotografije ekrana bi lahko imele boljšno resolucijo, a mi računalnik tega ni dopuščal.

Kje in kako bom lahko pridobljeno znanje uporabil/a tekom študija in na svoji poklicni poti? Slikovno gradivo nas spremlja v vsakodnevnem življenju, zato je pridobljeno znanje nadvse koristno. Ko bom izdelala več vektorskih simbolov jih bom lahko uporabila v predstavitvah za zdajšnje sošolce in bodoče učence.

Kaj mi je bilo pri projektu najljubše in kaj najmanj? Všeč mi je bilo, da je projektna naloga zame predstavljala izziv. Menim pa, da je bilo navajanje postopka dela precej zamudno.

Kaj bi spremenil v definiciji projekta, da bi bil boljši? PRojekt se mi zdi dobro zasnovan, zato ne bi spremenila ničesar.

  • Avtorica: Hiša
  • Mentorica: mag. Alenka Žerovnik
  • Nosilka predmeta: dr. Irena Nančovska Šerbec
  • Predmet: informacijsko-komunikacijske tehnologije v izobraževanju
  • Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
  • Razredni pouk, 1. letnik
  • Datum: 16. 8. 2021
(Skupno 68 obiskov, današnjih obiskov 1)

Morda vam bo všeč tudi...

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

Dostopnost