KREIRAM SPLET

Kdo sem jaz?

Ko pomislim nase, pomislim na ambiciozno dekle, ki ima veliko pozitivnih in nekaj negativnih lastnosti. Pomislim, da sem hči, sestra, vnukinja, prijateljica in lastnica dolgodlakega in nagajivega kužka. Pomislim na osebo, ki obožuje otroke. Na nekoga, ki zelo rad pomaga drugim in na nekoga, ki sanja o boljšem svetu.

Francis Bacon (1597) je v svojem delu Meditationes Sacrae zapisal, da je znanje moč. Sama sem znanje in izobrazbo od nekdaj zelo cenila. Želim si, da bom na svetu pustila nekaj pomembnega. In kaj je lahko pomembnejše, kot dati otrokom nekaj, kar jim ne more vzeti nihče. Prav zato sem se odločila, da želim postati učiteljica v šoli. Ob besedi “šola” pomislim tudi na prijateljstvo, pomoč, srečo. In tako sem v tem študijskem letu postala študentka razrednega pouka na Pedagoški fakulteti, UL.

Šola

Šola by 14995841 is licensed under CC BY 4.0

Uporaba IKT tehnologije

Z IKT tehnologijo sem se srečala že zelo mlada. Spomnim se, ko so si moji starši kupili prvi pametni telefon, jaz pa sem si ga včasih izposodila. Potem je moj brat dobil svoj računalnik, na katerem je igral video igrice, jaz pa sem ga pri tem opazovala. Moja babica rada pripoveduje o tem, kako sem se zgodbe, ki so jih pripovedovali v igricah, naučila na pamet in jih nato povedala mojim vzgojiteljicam v vrtcu. V šoli smo že na razredni stopnji nekajkrat obiskali računalniško učilnico. Spomnim se, da smo v 5. razredu na računalnikih opravljali teoretičen del kolesarskega izpita. V 6. razredu smo morali pri zgodovini izdelati prvo PowerPoint predstavitev. Takrat je bil to zame velik izziv, saj smo do takrat izdelovali le plakate, starši pa mi tudi niso znali pomagati, ker je bil program tudi za njih nov. Ko sedaj pomislim za nazaj, smo se morali ogromno stvari naučiti sami. Med drugim kako delujejo telefoni, računalniki, ter vsa oprema, ki pride zraven, kako delujejo različni programi in kako iz množice informaciji izberemo najbolj koristne.

IKT tehnologija je postajala vedno pomembnejši del mojega življenja. Na neki točki sem nehala hoditi v knjižnico, saj sem knjige začela brati na e-bralniku. Budilko in ostale ure sem odstranila iz moje sobe, ker me o času obvešča telefon. Namesto v zvezek si stvari zapisujem na tabličnem računalniku. Fotoaparat je zamenjala kamera na telefonu.

V zadnjih letih pa so v mojem življenju pomembna tudi družabna omrežja, kot so facebook, instagram, youtube, ki mi omogočajo ustvarjanje, povezovanje z ljudmi, obveščanje o novostih in še marsikaj drugega.

Družabna omrežja

Družabna omrežja by Geralt is licensed under CC BY 4.0

IKT v mojem bodočem poklicu

IKt tehnologije so za učitelja zelo pomembne. Omogočajo mu, da dostopa do različnih informacij, ki bi bile lahko za učence zanimive in uporabne. S tehnologijo lahko učitelj te informacije predstavi na najrazličnejše načine. Učitelj lahko uporablja projektor ali digitalno tablo. Tako ustvari zanimiv in dinamičen pouk. Snov si učenci preko slik in posnetkov lažje predstavljajo in pogosto bolje zapomnijo. Pri poučevanju učitelj lahko uporablja interaktivne naloge, npr. KahootQuizizzQuizlet, ki učencu podajo takojšnjo povratno informacijo, učitelju pa omogočajo preverjanje znanja.

Tako kot na vseh ostalih področjih je IKT tehnologija v šolstvu zelo pomembna. Dober dokaz za to je lansko šolsko leto, ko se je celotni učni proces prestavil za računalnike. Napredna tehnologija je omogočila, da se je šolsko leto izvedlo kar se da kvalitetno.

Ker pa se IKT tehnologija še razvija, bo naloga nas bodočih učiteljev, da se stalno izobražujemo na tem področju, na ta način ohranjamo korak s časom in našim bodočim učencem čim bolj olajšamo delo, ter pouk naredimo zanimiv.

Tehnologija v šoli

Tehnologija v šoli by OpenClipart-Vectors is licensed under CC BY 4.0

Refleksija dela in samovrednotenje

V tej projektni nalogi sem se naučila uporabljati storitev Arnes Splet, uporabljati kategorije in oznake, dodajati spletne povezave. Naučila sem se tudi veliko o pomenu CC licenc (kaj pomenijo in kako jih uporabiti). Ker sem imela dovolj časa, sem vključila vse kar sem želela. Največ dela sem posvetila razmisleku o uporabi IKT tehnologije v bodočem poklicu, saj mi bo to v pihodnosti zelo koristilo. Menim, da sem ustrezno sledila vsem kriterijem. Pridobljeno znanje mi bo prišlo zelo prav, saj sedaj vem, katere slike lahko uporabim pri predstavitvah in kako bom kasneje lahko zaščitila lastno delo. Všeč mi je bilo, da nas je projekt spodbudil k razmišljanju o sebi. Ni pa mi bilo všeč, da mi je vzelo kar nekaj časa. Projektna naloga se mi zdi odlično zastavljena.

  • Avtorica: Hiša
  • Mentorica: mag. Alenka Žerovnik
  • Nosilka predmeta: dr. Irena Nančovska Šerbec
  • Predmet: informacijsko-komunikacijske tehnologije v izobraževanju
  • Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
  • Razredni pouk, 1. letnik
  • Datum: 15. 8. 2021
Deli
Share on FacebookShare on Google+Pin on PinterestBuffer this page
(Skupno 26 obiskov, današnjih obiskov 1)

Morda vam bo všeč tudi...

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

Dostopnost