Kreiram splet
Kdo sem?
Nase gledam kot na prijetno osebo, ki si želi iz življenja iztisniti čim več lepih trenutkov. Bodisi v vlogi fanta, brata, sina … Ogromno mi pomenijo športi z žogo in moja rjavo siva mačka. Že od konca osnovne šole, si želim delati z otroki, kar pa je želo široka usmeritev. K sreči, mi jo je uspelo zožiti na pedagoške smeri Pedagoške fakultete v Ljubljani, kjer sem v študijskem letu 20 21 pričel s študijem razrednega pouka.
Uporaba IKT tehnologije
Z informacijsko tehnologijo sem se prvič srečal že v otroštvu. Velik interes sta v meni vzbudila naš prvi družinski računalnik in predvsem moj prvi mobilni telefon Samsung E1150. Na obeh napravah sem užival v igranju igric, na katerih bi preživel celo večnost, če mi nebi starša časa pred ekranom ustrezno omejila. V osnovni šoli sem za izbirne predmete najraje izbiral predmete, ki so se izvajali v računalniški učilnici, v kateri so učne ure minevale hitreje kot v drugih učilnicah. Tam sem pridobil osnovno znanje programom Word in Powerpoint. Skozi osnovno šolo smo pri predstavitvah iz plakatov počasi prehajali na PowerPoint predstavitve, ki smo jih na USB ključkih prinesli v šolo. Z rabo IKT sem se srečal tudi v gimnaziji, kjer smo v prvem letniku obiskovali predmet informatiko, v četrtem letniku pa zaradi pandemije ostali doma, kjer smo za normalno potekanje učnega procesa postali odvisni od IKT. V zadnjem letniku gimnazije smo se s prijatelji posvetili računalnikom in tako sem si tudi sam sestavil svoj prvi računalnik, ki ga uporabljam za vse dejavnosti povezane z izobraževanjem, pa tudi za prostočasne aktivnosti.
IKT v mojem bodočem poklicu
IKT vidim kot smer v katero se pomika ves svet, ne le moj bodoči poklic. Postopna digitalizacija bo počasi izrinila pisanje in tiskanje. Vse več knjig, učbenikov, dokumentov bo dostopnih v e obliki. Bodoči učitelji bomo morali skozi svojo celotno kariero ostati v stiku z najnovejšo tehnologijo. Zanje rokovanja in predajanje znanja o rabi IKT bo bodočim učiteljem omogočilo še lažje predvsem pa bolj raznoliko predajanje znanja učencem (Kahoot, Powerpoint…). Lansko leto je pokazalo mnoge prednosti rabe IKT v šolstvu in življenju na sploh, saj je raba IKT omogočila samo potekanje pouka in komunikacijo med učitelji in učenci. IKT predstavlja odlično možnost za popestritev pouka, šolanje na daljavo in medsebojno komunikacijo med učitelji, učenci in starši.
Refleksija in samovrednotenje
Pri tem projektu sem se naučil objavljati vsebine v Arnes spletu in pomena uporabe oznak CC, ki je uporabna v bodočem poklicu, prav tako pa tudi v vsakdanji rabi. Če bi imel več časa bi se še bolj posvetil ramisleku o rabi IKT v šolstvu v prihodnosti, saj se ta tema navezuje na moj bodoči poklic un izgled le-tega. Naveč časa sem posvetil pisanju in lektoriranju besedila, saj sem mogel ovrednotiti napisano in se izogniti slovničnim in tipkarskim napakam. Delo bi glede na kriterij ocenil z opravil, saj sem se držal kriterijev in napotkom za izdelavo naloge. Pridobljeno znanje bom lahko uporabil tekom študija prav tako pa tudi na poklicni poti pri raznovrstnih objavah in navajanu virov (prdvsem slikovnih). Pri projektu mi je bilo najljubše urejanje objave v Arnes spletu, največ preglavic pa mi je povzročalo pisanje besedila. Menim, da projekt ne bi potreboval sprememb, saj zadostuje svojemu namenu učenja rabe Arnes spleta in objavljanja na le-tej platformi.
- Avtor: Lemon504
- Mentorica: mag. Alenka Žerovnik
- Nosilka predmeta: dr. Irena Nančovska Šerbec
- Predmet: informacijsko-komunikacijske tehnologije v izobraževanju
- Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
- Razredni pouk, 1. letnik
- Datum: 17. 8. 2021