Grebenar in jaz

Vsakodnevno hodim na sprehod z mojim kužkom. To me pomirja, mi da veliko energije in polepša slab dan. Všeč mi je, saj greva vsakič po malo drugačni poti in je vedno zabavno.

Grebenar in jaz by Manca is licensed under CC BY-NC-SA 4.0

Kje sem do sedaj uporabljala IKT tehnologija?

Že v otroštvu sem uporabljala tehnologijo, preden sem se tega zavedala. Odkar pomnim, sem gledala televizijo. Z računalnikom sem se prvič srečala v tretjem razredu Osnovne šole, saj sem se prijavila na krožek računalništvo. Učiteljica nam je pokazala nekaj spletnih strani, kjer smo lahko igrali računalniške igrice. V četrtem razredu Osnovne šole sem dobila svoj prvi telefon, ki je bil na tipke. Takrat se mi je zdelo to tako pomembno, kot da bi danes opravljen izpit. Kasneje sem v sedmem razredu dobila pametni telefon, kjer sem lahko igrala igrice in brezskrbno brskala po internetu. S pametnim telefonom, na katerem je bila kamera, sem lahko tudi slikala in snemala videoposnetke. V srednji šoli sem dobila tudi prenosni računalnik, ki sem ga uporabljala za izdelovanje šolskih predstavitev in brskanje po spletu. V času pandemije sem ga uporabljala vsak dan več ur. V tistem času je bil to edini način, da smo lahko bili v stiku s profesorji. Preko računalnikov je takrat potekal celo pouk. Danes ga uporabljam zgolj za pridobitev gradiva in za šolske zadeve. Več časa preživim na telefonu, kjer se po različnih aplikacijah pogovarjam s prijatelji. Tako lažje ohranim stike z veliko prijatelji, ki ne živijo blizu mojega doma.

IKT tehnologija v mojem bodočem poklicu

Sem študentka Pedagoške fakultete smeri Razredni pouk. V mojem bodočem poklicu bom v stiku z otroki med šestim in enajstim letom starosti. Zelo pomembno se mi zdi, da otroke že kot male naučimo, kako pomembna je tehnologija. Sama mislim, da je v mojem poklicu tehnologija zelo pomembna, saj je načrtovanje letne predalave snovi, redovalnica, gradivo in še bi lahko naštevala del mojega poklica, ki se je v zadnjih letih premaknil iz knjig in zvezkov na računalnike. Pomembno se mi zdi, da se na Univerzi začnemo učiti kako se točno ta tehnologija uporablja in kako sploh zgleda. Mislim, da lahko v svojem bodočem poklicu učencem s pomočjo tehnologije prikažem različne zanimive snovi, ki prispevaju k temu, da je pouk bolj zanimiv.

Refleksija dela in samovrednotenje

  1. Kaj sem se novega naučila v tem projektu? V tem projektu sem se naučila zelo veliko. Izvedela sem kaj je notranja in kaj zunanja povezava, začela sem razmišlati o uporabi in pomenu licenc za fotografije in videoposnetke.
  2. Če bi imela več časa, ne bi dodala prav ničesar. Spremenila bi zgornjo fotografijo. S kužico bi šla na sprehod v naravo in jo tam fotografirala.
  3. Kateremu delu si se največ posvetila in zakaj? Veliko časa sem razmišljala o tem kaj in kako bi svoje misli ubesedila. Največ časa sem porabila za razmislek o uporabi tehnologije v mojem življenju.
  4. Kako ocenjuješ svoje delo glede na dan kriterij ocenjevanja? Svojo nalogo bi glede na kriterij ocenila z opravil.
  5. Kje in kako bom lahko pridobljeno znanje uporabila tekom študija in na svoji poklicni poti? Pridobljeno znanje bom tekom študija lahko uporabljala pri tem predmetu in pri ostalih predmetih, ki bodo povezani z uporabo računalnika in tehnologije.
  6. Kaj mi je bilo pri projektu najljubše in kaj najmanj? Najljubše pri projektu mi je bilo ustvarjanje začetka projekta na vajah, kjer nam je profesorica razložila kaj, kako in zakaj bomo delali ta projekt. Najmanj mi je bilo pri projektu všeč to, da sem si lahko izbrala le eno fotografijo.
  7. Kaj bi spremenila v definiciji projekta, da bi bil boljši? V poteku samega projekta ne bi spremenila prav nič. Za prvi projekt se mi je zdel zelo dober, ni bil pretežek in ne preobširen.

(Skupno 12 obiskov, današnjih obiskov 1)

Morda vam bo všeč tudi...

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

Dostopnost