Slikovno gradivo – rastrska in vektorska grafika
Urejanje rastrske grafike
Slika 1 pred obdelavo:
Varno na spletu by babi is licensed under CC BY-NC-SA 4.0
Slika 1 po obdelavi:
Varno na spletu 2 by babi is licensed under CC BY-NC-SA 4.0
Slika 2 pred obdelavo:
Bodi previden by babi is licensed under CC BY-NC-SA 4.0
Slika 2 po obdelavi:
Bodi previden 2 by babi is licensed under CC BY-NC-SA 4.0
Urejanje vektorske grafike
Slika vektorske grafike:
Varnost by babi is licensed under CC BY-NC-SA 4.0
Refleksija
Kaj sem se novega naučila v tem projektu? Pri tej projektni nalogi sem se naučila, kako narediti vektorsko grafiko. Ker tega prej nisem poznala, mi je bilo zanimivo a hkrati malo težko, saj se v programu najprej nisem najbolje znašla.
Če bi imela več časa, bi dodala, spremenila, izboljšala … Če bi imela več časa, bi si izbrala kakšno težjo sliko, ki bi jo naredila v programu Inkscape za urejanje vektorske grafike, saj zdaj tovrstno urejanje slik poznam. Prav tako bi bila bolj izvirna pri zajemanju slik za rastrsko grafiko.
Kateremu delu si posvetila največ časa in zakaj? Največ časa sem porabila za urejanje vektorske grafike, saj sem se s tovrstnim delom srečala prvič. Prav tako mi je vzelo veliko časa to, da sem zapisala vse postopke obdelave slik, uredila posnetke zaslona ter napisala in uredila samo spletno objavo.
Kako ocenjuješ svoje delo glede na dan kriterij ocenjevanja? Kateri element kriterija je bil najtežji za realizacijo? V projektno nalogo sem vključila vse, kar naloga zahteva: od objave slik pred in po obdelavi pa vse do opisov postopkov in refleksije. Najtežje element kriterija za realizacijo mi je bilo pisanje postopkov, saj moraš biti zelo natančen in korekten pri opisu.
Kje in kako bom lahko pridobljeno znanje uporabila tekom študija in na svoji poklicni poti? Pridobljeno znanje bom uporabila, ko bom morala urediti (obrezati, osvetliti …) kakšno sliko; z vektorsko grafiko se bom srečala, ko bom morda delala kakšen logo za šolo, v kateri bom zaposlena … Lahko pa bom pridobljeno znanje uporabila tudi z učenci, ko bodo za kakšno nalogo kaj slikali. Tudi njih bom lahko naučila osnove urejanja ter zajemanja fotografij.
Kaj mi je bilo pri projektu najljubše in kaj najmanj? Najljubše mi je bilo to, da sem s pomočjo sošolk dobila idejo za zajem fotografij. Prav tako mi je bilo zabavno urejanje vektorske grafike potem, ko sem razumela, kakšen je postopek. Po drugi strani pa mi ni bilo všeč to, da smo morali toliko pisati v to objavo.
Kaj bi spremenila v definiciji projekta, da bi bil boljši? Spremenila bi to, da bi si vsak študent izbral, katero grafiko bi naredil na določeno temo. Tako bi lahko eno grafiko naredil na katerokoli temo, ki mu je blizu.