Kako ustvariti varno geslo?
Kako ustvariti varno geslo? by Filipa is licensed under CC BY-NC-SA 4.0
V zgornjem videoposnetku so opisani razlogi za uporabo varnih gesel in nekaj namigov o tem, kako ustvariti varno geslo. Za izdelavo videposnetka sem uporabila program Canva, zvok pa sem posnela s pomočjo programa Vocaroo.
Dandanes imamo na internetu shranjenih vedno več osebnih podatkov in datotek, zato se mi zdi pomembno, da ozaveščamo o varnosti na spletu. Eden najpomembnejših ukrepov za varno uporabo interneta je po mojem mnenju uporaba varnih in kompleksnih gesel – torej takih, da se jih ne da ugotoviti z ugibanjem.
Posnetek je narejen z namenom, da bi o varni uporabi gesel ozaveščal že otroke. Je pa po mojem mnenju to kar kompleksna tema za prvo triado, tako da bi ogled videoposnetka priporočila otrokom druge triade.
Postopek izdelave
Da sem se lahko lotila izdelave interaktivnega videoposnetka, sem najprej morala izdelati videoposnetek. Izdelala sem ga v programu Canva in ga nato objavila v Arnes Video, mu dodala naslov, kratek opis, vidnost (javno/skrito/zasebno) in licence. Nato sem se prijavila v Arnes Splet in na spletišču Razredniikt v levem stolpcu izbrala možnost H5P Content. V koraku 1 sem najprej uredila Metadata, nato pa kopirala povezavo posnetka iz Arnes Videa. Nekoliko nižje sem izbrala še možnost »Edit copyright« in odprlo se mi je okno, ki je zajeto tudi na posnetku zaslona. Uredila sem avtorja, naslov in licence, ki so temu videoposnetku določene v Arnes Videu.
Korak 1 by Filipa is licensed under CC BY-NC-SA 4.0
Za dodajanje prve interakcije sem izbrala »Multiple choice«. Najprej sem uredila Metadata. Nato sem izbrala možnost »Začasno zaustavi posnetek« in nato še »Poster«. Dodala sem vprašanje in nato 4 različne odgovore. Pri splošni povratni informaciji sem dodala še en razpon, izbrala možnost »Enakomerno porazdeli« in nato za oba razpona dodala kratko povratno informacijo.
Korak 2 by Filipa is licensed under CC BY-NC-SA 4.0
Za dodajanje druge interakcije sem izbrala možnost . Spet sem najprej uredila Metadata, čas prikaza, izbrala možnost »Začasno zaustavi posnetek« in »Poster«. Dodala sem besedilo naloge ter predvidela več možnih odgovorov (vse z malo začetnico, prva črka z veliko začetnico, vse z veliko začetnico). Oblikovala sem tudi splošno povratno informacijo.
Korak 3 by Filipa is licensed under CC BY-NC-SA 4.0
Za tretjo interakcijo sem ponovno izbrala »Multiple choice«. Uredila sem Metadata. Nato sem izbrala možnost »Začasno zaustavi posnetek« in nato še »Poster«. Dodala sem vprašanje in nato 6 različnih odgovorov. Pri splošni povratni informaciji sem dodala še dva razpona, izbrala možnost »Enakomerno porazdeli« in nato za vse razpone dodala kratko povratno informacijo.
Korak 4 by Filipa is licensed under CC BY-NC-SA 4.0
Za četrto interakcijo sem izbrala možnost »True/False Question«. Nato sem izbrala gumb »Začasno zaustavi posnetek«, gumb »Poster«, uredila »Metadata«, zapisala vprašanje in povratni informaciji – eno za pravilni in eno za nepravilni odgovor. Čisto na koncu sem izdelala še povzetek (3. korak), v katerega sem vključila ponovitev vsebine celotnega videoposnetka.
Korak 5 by Filipa is licensed under CC BY-NC-SA 4.0
Refleksija
- Kaj sem se novega naučil/a v tem projektu?
V tem projektu sem se naučila, kako v programu Canva ustvarim videoposnetek, naučila sem se posneti zvok in ga priložiti videoposnetku, objaviti video v Arnes splet in seveda tudi v celoti ustvariti interaktivni videoposnetek.
- Če bi imel/a več časa, bi dodal/a, spremenil/a, izboljšal/a …
Če bi imela več časa, bi že v programu Canva naredila bolj pester videoposnetek in v končni izdelek dodala kakšno interakcijo več.
- Kateremu delu si posvetil/a največ časa in zakaj?
Največ časa sem posvetila izdelavi videoposnetka, ki sem ga objavila v Arnes splet. Treba ga je bilo najprej v celoti oblikovati v Canvi, nato posneti zvok in mu ga še dodati.
- Kako ocenjuješ svoje delo glede na dan kriterij ocenjevanja?
Za izdelek sem se potrudila, zato sem z njim zadovoljna. Je bil pa vsekakor to moj prvi tak izdelek in se verjetno vidi, da mi na tem področju manjka še nekaj prakse.
- Kje in kako bom lahko pridobljeno znanje uporabil/a tekom študija in na svoji poklicni poti?
Znanje, pridobljeno v tem projektu, bom lahko uporabila marsikje, saj interaktivni videoposnetek popestri vsak predmet.
- Kaj mi je bilo pri projektu najljubše in kaj najmanj?
Všeč mi je bil celoten projekt, saj sem se res veliko naučila. Malo manj pa mi je bila všeč količina časa, ki sem ga porabila za izdelavo projekta …
- Kaj bi spremenil v definiciji projekta, da bi bil boljši?
V definiciji projekta ne bi spremenila nič, saj se mi zdi zelo kvalitetno zastavljen.