4 NASVETI ZA VEČJO VARNOST NA SPLETU
Glavna tema spodnjega videoposnetka je varnost na spletu. S pomočjo štirih nasvetov sem želela učencem predstaviti nevarnosti na spletu, jih na njih opozoriti in predlagati rešitve, da do njih ne pride. Namen videoposnetka je, da se učenci izobrazijo in seznanijo s to tematiko. Ciljna publika videoposnetka so učenci 4. in 5. razreda. Cilj samega videoposnetka pa je, da opozorim na nevarnosti in z učenci delim nekaj nasvetov.
Videoposnetek sem ustvarila s programom Canva, kjer sem izdelala predstavitev. Ko sem bila zadovoljna z izgledom sem s programom Apowersoft posnela še zvok. Za vsako drsnico, sem posnela posamezno datoteko, ki sem jo naložila v program Audacity, kjer sem uredila vsak zvočni videoposnetek tako, da sem odstranila šume in prilagodila jakost zvoka. Nato sem v programu Canva združila zvočne datoteke in predstavitev, temu pa dodala še glasbeno podlago. Video sem naložila na Arnes Video, kjer sem ustvarila s pomočjo h5p interaktivni video. Na koncu sem mu dodala še licenco s programom Licence Chooser beta.
4 nasveti za vecjo varnost na spletu by Manca is licensed under CC BY-NC-ND 4.0
REFLEKSIJA
V tem projektu sem se naučila, kako ustvariti videoposnetek in ga nadgraditi v interaktivni videoposnetek. Če bi imela več časa, bi se še bolj potrudila pri oblikovanju predstavitve in dodala nekaj vzorcev ter animacij. Največ časa sem posvetila ustvarjanju videoposnetka in nadgrajevanju v interaktivnega. Veliko časa mi je vzelo, da sem uredila videoposnetek in ga ustrezno ozvočila. Več časa sem tudi posvetila ustvarjanju interaktivnosti, saj sem želela video narediti tako, da bo učencem zanimiv. Vanj sem vložila zelo veliko truda in časa. Svoje delo bi dobro ocenila, saj sem upoštevala vse kriterije in dodala malo več interakcij, kot je kriterij zahteval. Pridobljeno znanje bom preko študija lahko uporabljala pri raznih nalogah, kjer bom lahko posnela videoposnetek. Ko bom enkrat v prihodnosti opravljala svoj poklic, pa bom to znanje vsekakor uporabila pri ustvarjanju vsebin za učence. Mislim, da je interaktivni videoposnetek zelo učinkovit, saj vsak učenec dela sam, se s tem uči in z nalogami utrdi pridobljeno znanje. Pri projektu mi je bilo najbolj všeč to, da sem lahko ustvarjala, kot sem želela. Dobila sem veliko idej za nove videoposnetke in komaj čakam, da jih bom lahko ustvarila in delila s svojimi učenci. Pri projektu mi je bilo najmanj všeč to, da je cel proces ustvarjanja zelo dolg. Vsako stvar sem morala posneti posebej, kar mi je vzelo ogromno časa. Pri projektu ne bi spremenila prav ničesar, saj mislim, da je dobro zasnovan. S tem projektom sem dobila veliko znanja in upam, da ga bom lahko kmalu spet uporabila.