Infografika: Pravila varne hoje
UVOD
Izdelana infografika je namenjena otrokom 1. razreda osnovne šole. Otroci v prvem razredu morda še ne znajo prebrati besed, toda slike imajo zanje neverjetno moč. Vzamejo plakat, pogledajo slike in razumejo sporočilo! Plakat vidijo kot kombinacijo barvnih sličic, z nekaj malo besedila. Lahko vidijo, kaj se na plakatu dogaja, kdo so liki in kaj želimo s takim plakatom sporočiti. Plakati so močno orodje za učenje in razvoj v zgodnjih letih šolanja.
POVZETEK IZ UČNEGA NAČRTA
Učenci 1. razreda osnovne šole, pri predmetu spoznavanje okolja (SPO) znajo opisati, kaj pomenijo prometni znaki, pomembni za pešce in kolesarje v okolici šole. Poznajo pravila varne hoje (skupinske, ob odrasli osebi, po pločniku, kjer ni pločnika, prečkanje ceste ipd.) in razumejo pomen vidnosti v prometu, v povezavi z ustavljanjem vozila ter nošenjem rumene rutice in uporabo kresničke.
CANVA
Izobraževalni plakat sem ustvarila s pomočjo programa Canva. Canva je priljubljeno orodje za oblikovanje grafičnih vsebin. Nudi bogato izbiro predlog, grafik in pisav, kar nam olajša ustvarjanje privlačnih vsebin in je primerna tudi za začetnike ustvarjanja.
SLIKA V FORMATU PNG
Pravila varne hoje by Maja R is licensed under CC BY-NC-SA 4.0
DATOTEKA PDF
Pravila varne hoje by Maja R is licensed under CC BY-NC-SA 4.0
REFLEKSIJA DELA IN SAMOVREDNOTENJE
Z orodjem Canva sem se prvič srečala nekaj mesecev nazaj in moram priznati, da je ustvarjanje v Canvi zelo enostavno in zabavno. Pri tem projektu sem pridobila nove veščine pri oblikovanju grafike, kot so izbira barvne sheme, postavitev elementov, postavitev naslova in besedila. Barvne kontraste med podlago in besedilom sem preverila na spletni strani WebAim. Znanje, ki sem ga pridobila, bom lahko uporabljala pri poklicu učiteljice za ustvarjanje privlačnih učnih gradiv, plakatov in drugih vizualnih pripomočkov za poučevanje, kar bo dodalo piko na i pri predstavitvi novih učnih vsebin. Menim, da je plakat dovolj jasen in razumljiv za učence 1. razreda, saj sem bila pozorna na to, da bo na plakatu čim manj besedila in da bi bile same slike dovolj zgovorne za razumevanje vsebine. Besedilo je napisano z velikimi tiskanimi črkami, ker se učenci v 1. razredu najprej naučijo le-teh. Najljubše mi je bilo eksperimentiranje z različnimi možnostmi barvnih shem, sličic in elementov, največ preglavic pa mi je povzročala postavitev in merjenje razmaka med vrsticami elementov. Svoje delo ocenjujem kot dobro opravljeno. Pri projektu ne bi ničesar spreminjala, saj so bila navodila jasno podana tako v pisni kot praktični obliki.