ŽAFRAN IN REGRAT – DELI RASTLINE IN NJIHOVE NALOGE

Žafran in regrat © 2023/24 by Proža is licensed under CC BY-NC-ND 4.0 

VSEBINA VIDEOPOSNETKA

V tem videoposnetku sta predstavljena regrat in žafran ter deli rastlin in njihove naloge. Regrat ima korenino, steblo, liste in cvet, kateri se preobrazi v regratovo lučko, katere trose raznaša veter. Medtem ko ima žafran gomolj, podzemno steblo, liste in cvetove. Naloge korenin so oskrba z mineralnimi snovmi in vodo ter fiksacija v zemljo. Naloge stebla so oskrba z vodo in mineralnimi snovmi poleg tega pa iz stebla izraščajo listi in cvetovi ali drugi poganjki. Naloga listov je izdelava hrane, kar strokovno poimenujemo fotosinteza. Rastlina za ta proces potrebuje vodo, sončno svetlobo in plin ogljikov dioksid. Ko rastlina prideluje hrano jo porablja za rast in razvoj cvetov. V cvetih poteka oploditev in nato nastanek semen ali plodov. V našem primeru so iz regratovega cveta nastale lučke, v katerih je mnogo trosov, te pa lahko raznaša veter. S tem se rastlina razširja in zato lahko spomladi vidimo travnike polne rumenih cvetov ali kasneje lučk.

NAMEN VIDEOPOSNETKA

S tem videoposnetkom sem želela predstaviti dele rastline in njihove funkcije na čimbolj preprost način, saj je video namenjen učencem 2. in 3. razreda. Vsebina je malo bolj zapletena, a si ravno zato lahko učenci širijo mišljenje.  

CILJI

Cilj je, da bi učenci znali poimenovati dele rastline in njihove naloge. To bi lahko večkrat ponovili tudi v praksi, saj je veliko cvetlic na travnikih v pomladnih in poletnih dnevih. S tem bi utrdili teoretično znanje.

POVEZAVE

Canva

Creative commons

Arnes splet

REFLEKSIJA

V tem projektu sem se naučila kako ustvariti izobraževalni video na dano temo. Pri tem je potrebno upoštevati več različnih smernic. Poleg tega sem se naučila oblikovati zvočno datoteko. Če bi imela več časa bi več časa namenila snemanju, mogoče bi si za to pripravila boljšo opremo. Prva stvar, ki jo potrebuješ za dober video je dobro načrtovan osnutek. Ta mi je vzel največ časa. Ko sem imela napisan osnutek, sem začela snemati kadre. Ker je bilo zaradi vremenskih razmer regrat težko dobiti, sem tudi temu namenila nekaj časa, da sem poiskala kraje še s cvetočim regratom. Menim, da sem svoje delo opravila dobro, saj sem se zelo potrudila. Vedno je prostor za izboljšave, a v danem trenutku sem se potrudila maksimalno. Pridobljeno znanje bom s pridom uporabljala pri poučevanju, saj so lahko izobraževalni videi odličen didaktičen element za popestritev ure. Pri projektu sem najbolj uživala, ko sem zlagala videe in zvočne posnetke skupaj in ko sem si ogledala končni rezultat. Najtežje mi je bilo začeti, saj nisem vedela kako bi predstavila temo otrokom. Ko sem začela s pisanjem osnutka so se misli razjasnile in vse je potekalo bolj gladko. Pri definiciji projekta ne bi spremenila ničesar.

(Skupno 61 obiskov, današnjih obiskov 1)

Morda vam bo všeč tudi...

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

Dostopnost