Kalitev fižola

Kalitev fižola © 2024 by Nt is licensed under CC BY-NC-SA 4.0

Namen izobraževalnega posnetka je vizualno približati učencem osnovne šole proces rasti rastline, ki ga obravnavajo pri predmetu spoznavanje okolja. Ciljna publika so tako učenci osnovne šole, predvsem 2. razreda, saj to snov obravnavajo pri učni temi “Živa bitja”.

Cilji:

-učenci spoznajo, da rastline potrebujejo za rast zlasti vodo, kisik in sončno svetlobo,

-s poskusom ugotovijo, da mlade rastline lahko zrastejo iz semen,

-znajo opisati potek rasti rastline.

Uporabljena orodja pri izdelavi 3. projektne naloge:

Beta Licence Chooser

Canva

Arnes Video

REFLEKSIJA IN SAMOVREDNOTENJE

V tem projektu sem se naučila kako ustvarjati in urejati videoposnetke. Spoznala sem kako snemati avdio in na kaj je treba biti pozoren pri tem, kako pomembna je pravilna osvetlitev in postavitev predmetov v videu ter uporabo canve za urejanje.

Če bi imela več časa bi dodala več o pričakovanem rezultatu rasti rastline. Tako bi v videoposnetku prikazala celotno rast rastline, da bi si učenci lažje predstavljli celoten potek. Prav tako bi ločila snemanje avdia od videa, kar bi mi prihranilo veliko časa pri snemanju. Največ časa sem posvetila prav temu – snemanju, saj nisem imela opreme primernega za snemanje in prostora, kjer ne bi bilo motenj. Poleg tega sem si izbrala takšno temo, pri kateri je bilo treba fižol posaditi od začetka, vsakič ko sem se zmotila.

Menim, da je moje delo glede na podan kriterij ustrezno, vendar so možne izboljšave.

Pridobljeno znanje bom vsekakor uporabila na svoji poklicni poti, saj sem v izdelavi videa zelo uživala. Menim, da je takšen način predstavitve učne teme všeč tudi učencem. Najljubše pri izdelavi videoposnetka mi je bilo urejanje. Nekoliko manj pa snemanje svojega glasu.

V definiciji projekta ne bi spremenila nič, saj menim, da smo imeli na voljo dovolj časa, poleg tega pa so cilji in pričakovani rezultati jasno opredeljeni.

(Skupno 35 obiskov, današnjih obiskov 1)

Morda vam bo všeč tudi...

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

Dostopnost