INFOGRAFIKA

OBJAVA INFOGRAFIKE KOT SLIKO:

Spletni bonton by Lara is licensed under CC BY-NC-ND 4.0

INFOGRAFIKA V PDF OBLIKI:

Spletni bonton – Infografika by Lara is licensed under CC BY-NC-ND 4.0

POSTOPEK IZDELAVE INFOGRAFIKE:

Izdelave infografike sem se lotila z aplikacijo Canva, ker sem z njo že delala. To mi je olajšalo delo, saj sem aplikacijo in njene opreme že poznala in sem se zato v njej lažje znašla. 

Za začetek sem si iz že narejenih infografik izbrala eno, ki me je zaradi vizualnosti in postavitve elementov pritegnila – Green Illustrative Circular Economy Infographic.

Screenshot 1 by Lara is licensed under CC BY-NC-SA 4.0

Zatem sem razmislila kakšna barvna paleta bi ustrezala na izbrano temo (spletni bonton) in se odločila za modro paleto s svetlo rumenim ozadjem. Že pred izdelavo infografike, sem si pogledala kar nekaj virov, ki so me o spletnem bontonu bolje podučili. S tem v mislih sem začela pisati, v za to namenjena mesta, s pomočjo spletnih virov, ki sem jih tudi citirala in jih na koncu infografike navedla. 

Screenshot 2 by Lara is licensed under CC BY-NC-SA 4.0

Vsakemu odstavku besedila sem tudi dodala fotografijo, ki se je skladala z vsebino, o kateri sem pisala. Vse fotografije in druge priloge, ki sem jih uporabila, so bile že naložene v aplikacijo. Tako je nastal končni izdelek, ki sem ga objavila na vrhu objave.

Ko sem bila zadovoljna s končnim izdelkom, sem ga še dvakrat preletela, da bi se izognila slovničnim in pravopisnim napakam, nato pa sem ga izvozila kot png. in pdf. datoteko. 

REFLEKSIJA IN SAMOVREDNOTENJE

V tem projektu sem se naučila kako izdelati infografiko ter pomembnost barvne palete. Ugotovila sem tudi, kako zelo pomembni so nebesedni dejavniki, saj je besedilo veliko bolj pusto, če ga ne popestrijo fotografije, barve in drugi nebesedni spremljevalci. 

Če bi imela več časa za izdelavo, bi poskusila sama z vektorsko grafiko ustvariti nekaj gradiva, ki bi ga lahko dodala v infografiko. S tem bi lahko bolj nadzorovala tematiko, saj bi lahko ustvarila karkoli bi želela, prav tako pa bi lahko bolj pazila, da barve ustrezajo izbrani barvni paleti. 

Največ časa sem posvetila izbiri postavitve elementov in barvne sheme, ki bi ustrezala tematiki, prav tako pa sem veliko časa posvetila tudi samemu raziskovanju teme. To mi je kasneje olajšalo pristop k izdelavi infografike, saj sem vedela o čem bom pisala in kaj ustreza na to temo. 

Svoj izdelek bi ocenila zelo dobro, saj sem uporabljala ustrezne fotografije glede na temo, prav tako sem na plakat vključila smiselne informacije. Vključeni so tudi citati ter viri uporabljenih spletnih strani ter potrebne licence. Zdi se mi, da sem tudi dobro opisala postopek nastajanja in ustvarjanja projekta. 

Svoje pridobljeno znanje bom lahko uporabila za izdelavo različnih plakatov, pri predmetih, ki bodo to od mene zahtevali, prav tako pa bom lahko kot učiteljica razrednega pouka izdelovala več plakatov. Če bodo na njih prevladovala slikovna gradiva, sem mnenja, da bi dobro pritegnili pozornost učencev in njihovo zanimanje za določeno temo. 

Pri projektu mi je bilo najljubše raziskovanje različnih, že obstoječih, infografik, saj sem z njimi dobila ogromno različnih idej za nadaljnjo ustvarjanje. Najmanj mi je bilo ljubo raziskovanje določene teme, saj je le-to veliko bolj “monotono” v primerjavi z izdelavo izdelka. 

V sami definiciji projekta ne bi spremenila nič, saj se mi zdi, da je bil odlično zasnovan in da smo se z njim res naučili veliko novih spretnosti, ki nam bodo prav prišle tudi v nadaljnjem izobraževanju, še posebej pa v našem poklicu.

IME IN PRIIMEK AVTORJA: Lara Dekleva

IME IN PRIIMEK MENTORJA: asist. dr. Alenka Žerovnik, doc. dr. Irena Nančovska Šerbec

ŠTUDIJSKA SMER, PREDMET IN LETNIK ŠTUDIJA: Razredni pouk, IKT v izobraževanju, 1. letnik

PRIPADNOST UNIVERZI IN ČLANICI: Pedagoška fakulteta, Univerza v Ljubljani

DATUM NASTANKA: 11. 8. 2022

TEMA: Spletni bonton

Deli
Share on FacebookShare on Google+Pin on PinterestBuffer this page
(Skupno 16 obiskov, današnjih obiskov 1)

Morda vam bo všeč tudi...

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

Dostopnost