Ločevanje odpadkov
Spoznavanje okolja, 3. razred, okoljska vzgoja
Ločevanje odpadkov © 2024 by SARAA is licensed under CC BY-NC-SA 4.0
Namen izobraževalnega videoposnetka je ločevanje odpadkov približati učencem in jih seznaniti s pomembnost jo tega početja. Ciljna publika so učenci 3. razreda, ki snov o ravnanju z odpadki obravnavajo pri spoznavanju okolja ob temi okoljska vzgoja.
Cilji:
- učenci spoznajo, da je treba odpadke ločevati
- učenci se seznanijo s tem, s tem kam sodi kateri odpadek
- učenci znajo sami pravilno razporediti odpadke v pravilne koše
Uporabljena orodja za 3. projektno nalogo:
REFLEKSIJA IN SAMOVREDNOTENJE
V tej projektni nalogi sem se seznanila z osnovami snemanja videoposnetkov in avdioposnetkov, kasneje s sestavljanjem teh v celoto, pa tudi z urejanjem videoposnetkov v Canvi.
Če bi imela več časa, bi ga najbrž namenila boljšemu prilagajanju kadrov ob snemanju in potem tudi urejanju videoposnetka in zvoka. Pravzaprav sem samemu snemanju že namenila precej časa, ker sem bila s prvimi posnetki nezadovoljna, ker kadri niso bili čisto pravilni ali je bila slaba svetloba in so bile vidne sence. Tako sem vse posnela še enkrat na drugi lokaciji z boljšo svetlobo. Zdi se mi, da sem nalogo dobro opravila, ker sem se po komentarjih asistentka na vajah potrudila in ponovno posnela videoposnetke, ki prej niso ustrezali navodilom za snemanje.
Ob tej projektni nalogi sem se naučila veliko vsega, kar bom lahko uporabila tudi naprej tekom študija in potem na poklicni poti. Tukaj mislim predvsem na urejanje v Canvi, ker se mi zdi, da lahko s posnetki in interaktivnimi gradivom učno snov učencem še bolj približaš.
Prav urejanje videoposnetka mi je bilo pri projektni nalogi najbolj všeč. Uživala sem tudi ob snemanju, ko mi je pomagala mlajša sestra. Ni mi pa bilo preveč všeč snemanje zvočnih posnetkov, ko sem morala ob urejanju večkrat poslušati svoj glas.
Pri projektu ne bi ničesar spremenila, ker se mi zdi dobro zastavljen in sem se ob izvedbi naučila veliko novega in uporabnega za v prihodnje.