Varnostna oprema pri kolesarjenju

POMEN DIGITALNE TEHNOLOGIJE ZA BODOČEGA UČITELJA

Kot bodoča učiteljica mislim, da nam tehnologija da veliko možnosti, da učencem snovi predstavimo na bolj zanimiv in zabaven način. Z razvojem tehnologije nam bo verjetno tudi vse bolj olajšano delo (easistent, učni načrti, e-učbeniki…). S pomočjo digitalne tehnologije lahko tudi objavljamo in širimo svoje delo, v kolikor nam je to v interesu.

Ta objava je primerna za učence 5. razreda osnovne šole, saj se takrat učijo o varnostni opremi pri kolesarjenju in jo morajo poznati. To je eden od ciljev v učnih načrtih: Razširjeni del učnega načrta za kolesarski izpit in Učni načrt za športno vzgojo v 5. razredu

Sliki prikazujeta čelado, ki je najpomembnejši del varnostne opreme pri kolesarjenju.

Sliki prikazujeta vožnjo s kolesom s čelado in brez čelade.

Prva slika prikazuje neustrezno rabo čelade in sicer čelada pritrjena na glavo, vendar odprta. Na drugi sliki vidimo pravilno rabo čelade in sicer čelada pritrjena na glavo in zategnjena tako, da se prilega glavi. Na zadnji sliki pa je prikaz čelad, ki je zapeta tako, da se ne prilega bradi, kar tudi ni pravilna uporaba.

Spodnje tri slike prikazujejo podobno, le da na prvi sliki oseba ne nosi čelade, kar je neprimerno, kadar gremo kolesarit.

Sliki prikazujeta primerno obutev in neprimerno obutev. Kot primerno obutev štejemo teniske in podobno obutev, pod neprimerno pa natikače in podobno obutev, saj nam lahko med kolesarjenjem odpade, ali se kam zatakne in povzroči poškodbo.

LICENCA

Varnostna oprema pri kolesarjenju by Rožica is licensed under CC BY-NC 4.0

REFLEKSIJA

V tem projektu sem se naučila predvsem veliko novega na digitalnem področju. Delo z računalnikom mi nikoli ni šlo, zato je bil to zame kar velik izziv. Če bi imela več časa, bi posnela boljše fotografije, saj sem bila zelo omejena s časom, ki ga je imel na voljo moj model na slikah. Največ časa sem namenila načrtovanju teme in kadrov slik. Mislim, da sem svoje delo opravila kar dobro, saj sem v projekt vložila veliko truda in premišljenosti. Znanje, ki sem ga pridobila ob delanju projektne naloge, bom uporabila tekom študija tudi pri ostalih predmetih in nadaljnjih projektih, prav tako pri poklicni karieri. Pri projektu mi je bilo najbolj všeč, da je bilo nekaj praktičnega in uporabnega. Torej, da smo lahko uporabili svoje lastne ideje in jih utemeljili z učnim načrtom. Zdi se mi, da je to zelo dobra podlaga, za bodoče učitelje. Najmanj mi je bilo všeč ustvarjanje licence. Na projektu ne bi spremenila nič, zdi se mu da je zelo poučen in dobro zasnovan za študente razrednega pouka.

POVEZAVE:

(Skupno 9 obiskov, današnjih obiskov 1)

Morda vam bo všeč tudi...

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

Dostopnost