Infografika – SVET GLASBIL

Infografika z naslovom “Svet glasbil” na preprost in pregleden način predstavlja različne skupine glasbil. Namenjena je učencem razredne stopnje, saj jim omogoča lažje razumevanje in razlikovanje glasbil glede na način ustvarjanja zvoka. S pomočjo barvno označenih okvirjev in ilustracij se učenci seznanijo s petimi glavnimi skupinami glasbil: brenkala, godala, pihala, trobila in inštrumenti s tipkami.

Infografika je zasnovana tako, da učence pritegne z živahnimi barvami in nazornimi slikami, ki prikazujejo tipične predstavnike vsake skupine glasbil. Kratki in enostavni opisi omogočajo hitro razumevanje osnovnih značilnosti glasbil. Ta izobraževalni plakat tako učinkovito podpira proces učenja o glasbilih in služi kot odlično vizualno gradivo pri glasbeni vzgoji.


UČNI NAČRT:

  • PREDMET: Glasba
  • RAZRED: 3.r

Učni cilji:

• spoznajo in poimenujejo različna glasbila ter jih razvrstijo glede na način igranja (brenkala, godala, pihala, trobila),

• opazujejo fotografije glasbil in ob tem razvijajo sposobnost vizualnega zaznavanja,

• spoznajo osnovne značilnosti posameznih glasbil (zgradba, materiali, deli instrumentov),

• poslušajo zvočne primere različnih glasbil ter jih povežejo z njihovim videzom,

• primerjajo glasbila med seboj glede na obliko, velikost, način igranja in zvočne značilnosti,


Svet glasbil © 2025 by Majdina is licensed under Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International
Svet glasbil PDF © 2025 by Majdina is licensed under Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International

REFLEKSIJA in SAMOVREDNOTENJE

  1. Kaj sem se novega naučil/-a v tem projektu?
    V tem projektu sem se naučila, kako ustvariti izobraževalno infografiko s pomočjo orodja Canva. Poleg tega sem izboljšala svoje grafične spretnosti in se naučila, kako združiti več elementov v privlačno vizualno predstavitev.
  2. Če bi imel/-a več časa, bi dodal/-a, spremenil/-a, izboljšal/-a …
    Če bi imela več časa, bi izboljšala grafično skladnost infografike, predvsem v smislu bolj enotnega oblikovanja okvirjev posameznih kategorij. Prav tako bi dodala nekaj primerov uporabe glasbil v različnih glasbenih zvrsteh, da bi bila infografika še bolj poučna.
  3. Kateremu delu sem posvetil/-a največ časa in zakaj?
    Največ časa sem posvetila oblikovanju infografike, saj sem želela, da je vsebina jasno predstavljena in vizualno privlačna. Posebno pozornost sem namenila izbiri ustreznih slik iz zbirke v Canvi, da bi bile ilustracije skladne s tematiko.
  4. Kako ocenjujem svoje delo glede na podan kriterij ocenjevanja?
    Svoje delo ocenjujem kot uspešno, saj infografika ustreza vsem smernicam: jasnost povzetka učne snovi, ustrezna uporaba slik in grafike ter estetska privlačnost. Poskrbela sem za pravilno uporabo slik iz Canvine zbirke, kar zagotavlja ustreznost licenc.
  5. Kje in kako bom lahko pridobljeno znanje uporabil/-a tekom študija in na svoji poklicni poti?
    Znanje o oblikovanju izobraževalnih infografik mi bo koristilo pri pripravi učnih pripomočkov med študijem in kasneje pri poučevanju, saj so vizualni prikazi zelo uporabni za razlago snovi učencem.
  6. Kaj mi je bilo pri projektu najljubše in kaj najmanj?
    Najbolj mi je bilo všeč oblikovanje infografike, saj sem lahko kreativno izrazila vsebino na vizualno privlačen način. Najmanj prijetno pa je bilo usklajevanje vseh elementov v skladno celoto, saj je to zahtevalo kar nekaj prilagajanja in urejanja.
  7. Kaj bi spremenil/-a v definiciji projekta, da bi bil boljši?
    V definiciji projekta ne bi spremenila ničesar, saj naloga omogoča dovolj ustvarjalnosti in daje jasne smernice za pripravo infografike.

POVEZAVE

(Skupno 7 obiskov, današnjih obiskov 2)

Morda vam bo všeč tudi...

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

Orodna vrstica za dostopnost