Kreiram splet
KREIRAM SPLET
Moje ime je Klavdija in sem študentka Pedagoške fakultete v Ljubljani, smer razredni pouk. Prihajam iz ene manjših občin v Sloveniji, ki se nahaja v bližini Novega mesta. Za smer razredni pouk sem se odločila zaradi veliko pozitivnih predhodnih izkušenj s poučevanjem mlajših otrok, predvsem bratrancev in sestričen. Prav tako me veselijo vse aktivnosti/predmeti, ki ga ta poklic zajema (glasba, šport, matematika…). V prostem času se rada odpravim na sprehode, kolesarim, rolam, berem ter poslušam glasbo, zlasti v poletnem času pa se zelo rada odpravim na kakšno potovanje.
Informacijska in komunikacijska tehnologija v mojem življenju predstavlja zelo pomembno vlogo, saj si težko predstavljam šolanje in pa študentsko delo, ki ga opravljam ob študiju, brez nje. Z njo sem se začela spoznavati že zelo zgodaj, saj je bil v hiši računalnik od kar pomnim. Ob vsakodnevnem delu staršev, ki sta ga opravljala z računalnikom za službene namene, sem bila pogosto prisotna, velikokrat pa sta mi omogočila, da sem ob njuni prisotnosti delala z računalnikom. Seveda me v tistem času še niso tako zanimala komunikacijska omrežja in ostala računalniška orodja ampak bolj računalniške igrice. V svojem šestem letu starosti sem dobila svoj prvi mobilni telefon, ki je bil zame uvod v komunikacijsko življenje, saj do takrat nisem imela izkušenj s komuniciranjem preko komunikacijskih tehnologij. Že takoj na začetku sem bila nad takimi vrstami tehnologij navdušena, ker se nisem znala predstavljati, da bi se lahko pogovarjala z nekom, ki je na primer na drugi strani Slovenije. V šestem razredu smo imeli prvič na izbiro predmete, za katere smo se poljubno odločili, katere bomo obiskovali. Odločila sem se za računalništvo, katerega sem nato obiskovala vse do devetega razreda. V teh letih sem se naučila uporabljati kar nekaj orodij, ki jih računalnik premore (ustvarjanje spletnih strani, Office programi, urejanja slik…). V teh letih sem se srečala s pravim pomenom pojma IKT, tako na praktičnem kot tudi teoretičnem področju. To znanje pa sem samo še nadgrajevala v srednji šoli, kjer smo imeli obvezni predmet IKT. Poleg tega pa sem tudi sama raziskovala to področje, ko sem izdelovala predstavitve, sodelovala v kakšnih projektih. Za moje znanje IKT-ja je bilo vrh potovanje v okviru srednje šole na otok Tenerife, ker sem bila na tritedenskem usposabljanju. Tam sem pridobila veliko znanja na področju urejanja fotografij, spletnih strani itd. Trenutno svoje zanje bogatim na Pedagoški fakulteti v Ljubljani pri predmetu IKT in pa v vsakdanjem življenju, kjer se z IKT-jem redno srečujem.
Ob nenehnem napredovanju tehnologije, se že v obdobju zadnjih desetih let vidijo občutne razlike na področju šolstva, kjer je vse več poučevanja preko sodobnih IKT tehnologij. V prihodnosti bi lahko ta tehnologija predstavljala še večji delež predvsem v prvih petih razredih osnovne šole, kjer to vendarle to še ni tako razvito (poučevanje na daljavo, pošiljanje domačih nalog učencem, spletno reševanje kvizov…). Prav zaradi tega se mi zdi izjemno pomembno znanje IKT-ja, da bom lahko pri svojem bodočem poklicu kar se da samostojna in uspešna. Želim si tudi, da bi nekoč učence lahko seznanila z IKT in jim to približala.
(vir: Pixabay)
REFLEKSIJA IN SAMOVREDNOTENJE
- Bolj sem se poglobila v temo IKT kot pomemben dejavnik modernega sveta in poklica, ki ga bom opravljala. Prav tako pa sem ob razmišljanju o mojih izkušnjah z IKT-jem ponovila oz. osvežila moje dosedanje pridobljeno znanje.
- Mislim, da sem izčrpno zapisala moja razmišljanja.
- Največ časa sem namenila drugemu delo, kjer sem pisala o mojih izkušnjah z IKT-jem, kajti ob pisanju sem osvežila veliko pridobljenega znanja.
- Mislim, da sem to nalogo dobro opravila, saj sem sledila vsem navodilom ter nalogi posvetila veliko časa.
- Še vedno verjamem, da bo IKT predstavljal velik del šolanja v prihodnosti in ravno zaradi tega razloga mislim, da je potrebno imeti veliko znanja o njem.
- Najbolj mi je bilo všeč, da sem naredila razpon IKT-ja nekoč in IKT-ja v prihodnosti. Malo manj mi je bilo všeč pisanje refleksije, ker se zelo težko sama vrednostim.
- Projekt nebi nič spremenila, saj se mi zdijo vse naloge primerne in hkrati koristne.
To delo je objavljeno pod licenco Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna.
Avtor: Klavdija Gregorčič
Mentorica: mag. Alenka Žerovnik
Pedagoška fakulteta Ljubljana, Razredni pouk
1. letnik, IKT
3. maj 2020