3. projektna naloga

– MULTIMEDIJSKA PREDSTAVITEV-

V okviru 3. projektne naloge sem za svojo multimedijsko predstavitev izbrala temo spletni bonton. Menim, da je obnašanje na spletu velikokrat neprimerno in da bi se bilo treba tej tematiki bolj posvečati.

V predstavitvi spregovorim o tem, kaj spletni bonton sploh je, o domačem in šolskem poučevanju otok o obnašanju na spletu, kako biti kritičen do posameznih virov ter o tem, kako preudarno ravnamo na spletu ter česa se je potrebno izogibati. Ključen namen celotne predstavitve je na kratek in nazoren način predstaviti tako mladostnikom, staršem in učiteljem, ključne točke o spletnem in mobilnem bontonu in poučevanju le tega od otroštva naprej (natančneje je namen po točkah priložen sami predstavitvi).

Preden sem se lotila oblikovanja, sem si zastavila nekaj ciljev, in sicer:

  • narediti predstavitev, ki bo ustrezala standardom dobre predstavitve (urejanje barv, velikosti pisave, itd.),
  • da bo predstavitev pritegnila pozornost prejemnikov,
  • na enostaven način razložiti pojem spletni bonton,
  • našteti ključne točke preudarnega ravnanja na spletu,
  • s priloženimi fotografijami, slikami, infogramom, videoposnetkom ter zvočnim posnetkom čim bolj približati temo ljudem, ter pomoč pri pomnenju informacij,
  • da bo predstavitev zaokrožena celota, ki bo imela bistvo.

Po zadanih ciljih, sem se predstavitve lotila v orodju Google Slides, pred tem pa sem preuredila dve rastrski fotografiji na orodju PhotoScape, vektorsko sliko na orodju Inkscape ter infogram na spletnem orodju Canva. V predstavitev sem vključila tudi zvok, ki sem ga posnela na mobilni aplikaciji Voice Memos.

Končni izdelek:

 

REFLEKSIJA IN SAMOVREDNOTENJE

V tem projektu sem se natančneje posvetila virom o spletnem bontonu in tudi sama sem se veliko naučila o njem. Poleg tega, sem se veliko posvečala sami oblikovni plati predstavitve in se učila dodajati animacije, videoposnetke, oblikovati posamezne prosojnice, itd. v Google Slides, saj tega orodja do sedaj nisem skoraj nikoli uporabljala.

Zagotovo so v predstavitvi določene pomanjkljivosti, ki bi se jih dalo izboljšati, vendar pa sem s svojim delom dokaj zadovoljna. Poskušala sem upoštevati vsa navodila izdelave dobre predstavitve ter tudi besedilo med seboj povezati v celoto.

Največ časa sem se posvetila oblikovni strani predstavitve. Najprej sem izbirala med ustreznimi ozadji, barvami prosojnic, iskala sem pisavo, ki bo razumljiva vsem ter prilagajala njeno velikost, nato pa sem postopoma dodajala slike, zvočno datoteko, ki sem jo pred tem sama posnela, videoposnetek, ter v predhodni projektni nalogi narejene rastrske in vektorsko grafiko. Seveda mi je nekoliko časa vzelo tudi pisanje besedila na prosojnice in sestavljanje besedila za zvočni posnetek, vendar sem pri sestavljanju predstavitve že točno vedela kaj mora vsebovati.

Kar se da v največji meri sem sledila navodilom in priporočilom asistentke, da bi bila moja predstavitev dobro narejena. Kot sem že omenila, je v njej zagotovo prostor za izboljšave, vendar pa menim, da je predstavitev dobra.

Na fakulteti imamo veliko predmetov, pri katerih izvajamo govorne nastope. Za pomoč si največkrat izdelam pripomočke v obliki drsnic, ki mi služijo kot podlaga za govorjeno besedilo. Tudi pri poklicu učiteljice mi bodo takšne predstavitve prišle zelo prav, saj v nje lahko vključim slike, fotografije, videoposnetek, itd., kar lahko učencem pripomore k boljšemu razumevanju snovi, meni pa bi služilo kot pomoč, da določene vsebine ne pozabim.

Najljubše pri izdelavi projektne naloge mi je bilo oblikovanje predstavitve. Želela sem narediti vse v nežnih/ nevtralnih barvah, da le te ne bi prevzele vodilne vloge predstavitve, ampak da služijo le kot podlaga vsebinskemu delu. Najmanj ljubo mi je bilo pregledovanje videoposnetkov in slik, saj sem vedno morala gledati na njihovo zaščito, tiste, ki so mi bile pa najljubše, pa so bile ravno najbolj zaščitene.

Celotnega projekta ne bi spreminjala, saj menim, da je bil dobro sestavljen, z vsemi smernicami, viri in pomočjo asistentke, tako da sem uspešno sledila.


Avtor: Nika Marušič

Mentorica: mag. Alenka Žerovnik

Nosilec predmeta: doc. dr. Irena Nančovska Šerbec

Pedagoška fakulteta Ljubljana, Razredni pouk

1. letnik, IKT

13. 5. 2020


Licenca Creative Commons  To delo je objavljeno pod licenco Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Deljenje pod enakimi pogoji 4.0 Mednarodna.

(Skupno 57 obiskov, današnjih obiskov 1)

Morda vam bo všeč tudi...

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

Dostopnost