KREIRAM SPLET

KDO SEM?

Pozdravljen. Sem Laura študentka 1. letnika na Pedagoški fakulteti v Ljubljani. Obiskujem smer razredni pouk, saj imam že od nekdaj željo, da bi postala učiteljica. To izhaja verjetno tudi iz tega, da od nekdaj rada pazim na otroke, se skupaj z njimi učim nove stvari in jih enostavno obožujem. V prostem času pa se rada odpravim na kakšen pohod, se družim s prijatelji in seveda tudi z družino.

Team, Motivation, Teamwork, Together, Group, Community                                                                                                                (vir: Pixabay, CCo)

UPORABA IKT TEHNOLOGIJE

Do sedaj sem se z IKT tehnologijo srečevala že od vrtca, kjer smo lahko v zadnjem letu enkrat mesečno igrali igrice na različnih napravah, ki to dovolijo. Kasneje smo tudi doma kupili računalnik, kjer sem najraje ustvarjala v slikarju, kasneje tudi v Power pointu, ki menim, da ga še dan danes skoraj da ne obvladam. Za prave šolske zadeve sem IKT tehnologijo začela uporabljati približno v kakšnem 5., 6. razredu, ko smo predstavitve delali v različnih programih, torej ne več na navadne plakate.

Seveda pa sem največ IKT tehnologije uporabljala prav v srednji šoli in seveda tudi sedaj na faksu. V srednji šoli smo pisali seminarske naloge, delali predstavitve, pri nekaterih predmetih tudi uporabljali različne programe za vezavo električnih krogov (npr. Electronic Workbench). Vse to pa se seveda nadaljuje tudi na faksu, kjer sedaj tudi prejemamo vso gradivo, ki ga moramo predelati, imamo konferenčne klice. Če povzamem, IKT tehnologijo uporabljam vsako leto več in tako se mi zdi tudi normalno.

IKT TEHNOLOGIJA V POKLICU UČITELJA

Šolarji vsako leto stopijo v šolske klopi bolj podkovani, več vedo o tehnologiji. Zato menim, da moramo kot učitelji to tudi sami dobro poznati, da se jim lahko z različnimi predstavitvami, nalogami in vsem ostalim približamo, saj bodo učenci čedalje raje poslušali ter se učili, če bo pouk tehnološko napreden.

Vemo tudi, da učitelji vsakodnevno uporabljajo IKT tehnologijo in mislim, da je prinesla kar nekaj izboljšav, seveda pridejo zraven tudi slabe stvari a vseeno. Učitelji uporabljajo že sedaj e-asistente, Lopolis… pa tudi odgovarjajo na različne e-maile s strani staršev, ostalih učiteljev, ravnateljev itd. Tudi veliko predstavitev, nalog, razlag učitelji pripravljajo interaktivno, saj so tako učenci bolj zavzeti in jim je zanimivejše.

Torej uporaba IKT tehnologije v poklicu učitelja je že nekaj let zelo pomembna, čez leta pa se bo ta pomembnost še bolj izražala.

Board, Slate, Blackboard, Chalk, Back To School, School

(vir: Pixabay, CCo)

REFLEKSIJA DELA IN SAMOVREDNOTENJE

Pri tem projektu sem se naučila, kako povedati o sebi stvari a še vseeno ostati dovolj skrit, da te ne more vsakdo prepoznati. Naučila sem se tudi, kako napisati svojo prvo daljšo objavo, saj so vse do sedaj bile dokaj kratke v primerjavi s to. In predvsem sem se začela zavedati, da nas IKT tehnologija zares spremlja že od malih nog.

Če bi imela več časa ne vem, če bi kaj dodala, saj sem s svojo nalogo zadovoljna. Menim, da sem vanjo vložila veliko časa in tudi truda, da je po vseh mojih in seveda tudi merilih za opravljeno nalogo.

Največ časa sem posvečala pisanju besedila, da je dovolj kakovostno in upam da brez večjih pravopisnih napak. Pa seveda tudi urejanju objave, saj se mi zdi, da neko stvar najprej preletimo in če nam je všeč tudi preberemo.

 

AVTOR: Laura Ilovar

MENTOR: mag. Alenka Žerovnik

Pedagoška fakulteta Ljubljana, Razredni pouk

1 . letnik, IKT

14. 5. 2020

Creative Commons License

This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.

(Skupno 26 obiskov, današnjih obiskov 1)

Morda vam bo všeč tudi...

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

Dostopnost